PepsiCo Oficjalnym Dostawcą Napojów na Stadionie PGE Arena GdańskFirma PepsiCo została Oficjalnym Dostawcą Stadionu PGE Arena Gdańsk, uzyskując prawo do wyłącznej dystrybucji napojów ze swojej oferty na terenie obiektu. Umowę sponsorską pomiędzy PepsiCo a operatorem stadionu PGE ARENA Gdańsk podpisano na 3 lata.Firma
PepsiCo, jako oficjalny partner stadionu PGE ARENA Gdańsk, oprócz wyłączności
produktowej na terenie stadionu ma zagwarantowany szereg praw komercyjnych oraz
reklamowych związanych z ekspozycją marki Pepsi.
„PGE Arena Gdańsk to wspaniały, nowoczesny obiekt, który ze względu na
rangę i różnorodny charakter odbywających się tam imprez przyciąga kibiców
i publiczność z Trójmiasta i regionu, a nawet z całego kraju. Takie
właśnie pełne energii, tętniące życiem miejsca idealnie pasują do promowania
napojów orzeźwiających z portfolio PepsiCo. Dlatego bardzo się cieszymy z nawiązania
współpracy z PGE ARENA Gdańsk. Jako Oficjalny Dostawca Stadionu, możemy
bezpośrednio dotrzeć z bogatą ofertą naszych napojów do kibiców i konsumentów
zainteresowanych wydarzeniami organizowanymi na tym prestiżowym obiekcie” – mówi Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na
Europę Centralną, PepsiCo.
„Zależy nam, aby na
PGE ARENIE odbywało się jak najwięcej imprez zarówno o charakterze sportowym
jaki i kulturalnym, dlatego też istotna jest dla nas współpraca z tak silnym
partnerem, jakim jest PepsiCo. Ramy naszej współpracy nie ograniczają się tylko
do relacji czysto sponsoringowych, ale wykraczają dużo dalej, co pozwoli
wspólnie tworzyć wartość dodaną dla obu stron” – komentuje Tomasz Kowalski, prezes Arena Gdańsk Operator, operatora
stadionu PGE Arena Gdańsk.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w
ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy
PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży
produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa
Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu
PepsiCo, wyniósł w 2014 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim
globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów
żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej
sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad
miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność
PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że
firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie
dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”,
PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek
po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów
pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz
zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki
pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i
inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność.
Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod
adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
O PGE ARENIE Gdańsk
PGE ARENA Gdańsk to multifunkcjonalny, nowoczesny
obiekt sportowy, pełniący rolę centrum eventów, biznesu, rekreacji i
efektywności. Zaprojektowana tak, by móc organizować wielkie imprezy nawet do
45 tys. widzów: mecze piłkarskie, koncerty, inne wydarzenia sportowe i
kulturalne. Dziesiątki tysięcy
fanów przyciągają koncerty gwiazd międzynarodowych takich jak: Jennifer Lopez, Bon Jovi czy Justin
Timberlake.
Strefa Biznesu „ Lechia Gdańsk Prestige Club”
obejmuje 1383 miejsc biznesowych, 37 lóż
VIP oraz restaurację PGE ATOM Club.
PGE ARENA Gdańsk to również 17 000 metrów
kwadratowych powierzchni komercyjnej. Działa tutaj kompleksowe centrum
konferencyjne, w którym odbywa się ponad 100 imprez biznesowych, konferencji i
spotkań rocznie. Ofertę rekreacyjno-rozrywkową obiektu rozwija FUN ARENA,
największy park rozrywki w Trójmieście. PGE ARENA Gdańsk zaangażowana jest
również w przedsięwzięcia odpowiedzialne społecznie, zwłaszcza w
dziedzinie promocji kultury fizycznej zdrowego
stylu życia i projekty na rzecz mieszkańców.
Więcej informacji na www.pgearena.gdansk.pl.
Kontakt
dla mediów:
Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications
Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl
Arena Gdańsk Operator Sp.
z o.o.
Lesław Januszewski, Rzecznik Prasowy
tel.: +48 517 250 674
e-mail: pr@arenagdansk.com