Co łączy Ushera, Usaina Bolta i Serenę Williams? Nie tylko światowa sława i
miliony dolarów na koncie. Oni wszyscy uwielbiają przekraczać własne granice i podejmować wyzwania. Dlatego właśnie ich
Pepsi mianowała ambasadorami zupełnie
nowej odsłony światowej kampanii Wyzwanie Pepsi, która rusza już dzisiaj! Z
okazji 40-lecia legendarnej kampanii, Pepsi
będzie inspirować do podejmowania wyzwań i przełamywania schematów. Już
dziś startuje w Polsce pierwsze Wyzwanie
Pepsi, które obudzi pokłady Waszej kreatywności!
Będzie się działo!
Co Was czeka w najbliższych miesiącach? Szczegóły
zdradza Michał Szewczyk, Brand Manager Pepsi Poland, PepsiCo:
„Pepsi inspiruje ludzi do tego, by zerwali z rutyną i przekraczali własne bariery. Dlatego przez
najbliższe miesiące, na www.pepsi.pl, Pepsi
będzie rzucać Wyzwania w takich dziedzinach jak m.in.: technologia, muzyka, czy
sport. W marcu stawiamy na design i kreatywność - podejmijcie Wyzwanie Pepsi!”-
zachęca Michał Szewczyk.
Projektanci na start!
Już teraz każdy może podjąć pierwsze wyzwanie i zaprojektować puszkę Pepsi. Jak to zrobić? Wystarczy wejść na
stronę www.pepsi.pl i skorzystać z aplikacji #Projektpucha.
Zwycięskie projekty latem trafią do
sklepów w całej Polsce! Do zabawy zagrzewa
projektant Maciek Sieradzky, który sam uwielbia bawić się konwencją i
przełamywać schematy. Dodatkowo Maciek Sieradzky wybierze 3 najbardziej kreatywne projekty i zaprosi ich autorów do swojego
butiku w Warszawie, gdzie stworzy T-shirty zainspirowane projektami ich puszek!
Sięgamy gwiazd!
Do podejmowania wyzwań na całym
świecie zachęcać będą ambasadorzy Pepsi – gwiazdy, które nieustannie
przekraczają granice możliwości i biją kolejne rekordy, m.in.:
- Usher,
zdobywca 8 nagród Grammy z 65 milionami sprzedanych płyt na koncie
- Serena
Williams, 19-krotna zwyciężczyni turniejów wielkoszlemowych i najbardziej
utytułowana tenisistka w historii
- James
Rodríguez, wschodząca gwiazda piłki nożnej, zawodnik
Realu Madryt i reprezentacji Kolumbii
- Usain
Bolt, najszybszy człowiek świata i sześciokrotny medalista olimpijski
- Nicola
Formichetti, światowej sławy projektant mody, który
współpracował z Dieslem i Lady Gagą
- Jerome
Jarre, niekwestionowana gwiazda mediów
społecznościowych z największą liczbą fanów na Snapchat
To nie koniec atrakcji! Już w kwietniu i maju czekają na Was kolejne wyzwania. Jeśli
chcecie być na bieżąco, śledźcie profil
Pepsi na Facebooku.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na
całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny
przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów
oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i
Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2014 roku ponad 66 mld
dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i
różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma
markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku
przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii
„Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu
wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie
z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów
żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym,
poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej
działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia
bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie,
a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których
prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na
globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Kontakt dla mediów: