Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Krab z Alaski na kliknięcie myszką
Chińska klasa średnia winduje popyt na przysmaki z nowozelandzkiej jagnięciny czy chilijskich borówek. Dla 640 milionów tamtejszych internautów żywe kraby z Alaski są już teraz na kliknięcie myszką.

Alibaba i JD.com, dwaj najwięksi gracze internetowego handlu w Chinach, przez długi czas byli znani z dostarczania swoim klientom niemal wyłącznie odzieży i elektroniki. 


Ale internatowa sprzedaż świeżej
 żywności, od meksykańskich awokado po szkockie makrele, szybko rośnie na całym świecie dzięki coraz bardziej wyrafinowanym kanałom sprzedaży, co zmienia zwyczaje konsumentów i zaczyna niepokoić miejscowych producentów. Na 25 dni przed świętami Księżycowego Nowego Roku internetowa sprzedaż importowanej świeżej żywności wzrasta o ponad 300 proc. na platformie JD, na której zagraniczni producenci i hurtownicy sprzedają swoje towary bezpośrednio chińskim klientom.


(Więcej w: Parkiet 03.03.2015)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij