Hoop Polska zamierza pokonać konkurentów i zwiększyć udziały rynkowePo zakończonym procesie restrukturyzacji Hoop Polska zamierza przeskoczyć dwóch solidnych konkurentów - czytamy w "Pulsie Biznesu".Numer
jeden w syropach, numer dwa w sokach dla dzieci i wejście do nowej kategorii
napojów funkcjonalnych - to cele Simony Novakovej, nowej prezes Hoop Polska.
W
syropach rządzi Herbapol Lublin, należący do Jerzego Staraka. Wart około 310
mln zł rynek traci nieco na wartości, a wolumenowo jest w stagnacji. Zdaniem
ekspertów, w kategorii syropów na pewno będzie chciał mieć więcej do
powiedzenia również Maspex, który niedawno przejął je od finansowego inwestora
firmy Agros-Nova, zajmującej w tej kategorii trzecie miejsce - czytamy w
"Pulsie Biznesu".
Maspex,
Agros-Nova i Hoop działają też w innej napojowej kategorii - soków dla dzieci
wartych 800 mln zł. Tu wadowickiej grupie i jej Kubusiowi od lat nikt nie
zagroził. W zasięgu Hoopa, jak twierdzi nowa prezes, jest natomiast awans z
trzeciego na drugie miejsce, które teraz zajmuje Hortex.
Firma
Hoop Polska chce także wejść w kategorię soków nie z koncentratu.
(Więcej w: Puls Biznesu)
pełna lista aktualności
|