Rozgrzewająca kampania Owocowego kubka DelectaZ początkiem roku wystartowała zimowa kampania rozgrzewających smakiem kisieli Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja na łamach telewizji, radia oraz na outdoorze potrwa do końca lutego br.Owocowy kubek Delecta to linia jednoprocjowych kisieli,
które doskonale sprawdzą się jako szybka, gorąca przekąska w mroźne
dni. W ofercie producent poleca unikalne owocowe smaki: czarny bez, śliwkowy,
rabarbarowy i inne. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości produktu oraz
jego atrybutów w kontekście sezonu zimowego.
Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przed prognozą
pogody w telewizji Polsat i TVN oraz w Radiu Zet, a także przed
serialami i programami kobiecymi na platformach TVN player i TVP VOD.
Spot telewizyjny opracowała i wyprodukowała DDB Warszawa.
W wybranych lokalizacjach na terenie ośmiu największych
miast w Polsce pojawią się citylight’y, zaprojektowane przez Ambasadę BC. Wszystkie
media do kampanii zakupił Starcom.
W punktach sprzedaży na czas kampanii zaplanowano dodatkowe
ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz emisje w gazetkach handlowych.
W celu uzyskania dodatkowych informacji
prosimy o kontakt: Agnieszka Rudek, Kolterman Media
Communications tel. (12) 631 94 00, tel. kom.
510 081 203,
e-mail: a.rudek@kmc-pr.pl
pełna lista aktualności
|