Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
PepsiCo rusza z kampanią marketingową „GŁOSUJ NA IMPREZOWY MIKS 2015”
Właśnie ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa PepsiCo, której celem jest zainspirowanie konsumentów do tego, by zaskakiwali swoich znajomych oryginalnymi mocktailami na karnawałowych imprezach.

Proste miksy o wyjątkowych nazwach, np. Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza, Coolacabana czy Anti-Gravity, swoim wyglądem i sposobem podania wywołują prawdziwy efekt „WOW”. W ramach akcji konsumenci mogą wziąć udział w konkursie z nagrodami, w którym spośród 10 mocktaili, wybiorą najlepszy IMPREZOWY MIKS 2015. Kampania potrwa od początku stycznia do końca lutego br.


Konkurs „GŁOSUJ NA IMPREZOWY MIKS 2015” wspierany jest kampanią 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS), takie jak: standy z ulotkami, wobblery, plakaty, narożniki, owijki oraz polesigny. Ponadto kampanię wspierają działania PR.

 

Wejdź na www.pepsi.pl i GŁOSUJ NA IMPREZOWY MIKS 2015!


Kampania telewizyjna, która zachęca konsumentów do wzięcia udziału w zabawie potrwa od 31 grudnia 2014 do 28 lutego 2015 roku. Spot reklamowy można obejrzeć pod linkiem: http://youtu.be/t83W_NSjF1Q


„Najlepszy sposób na to, by zaskoczyć znajomych podczas karnawałowej imprezy to zaserwować im wyjątkowe miksy. Specjalnie dla naszych konsumentów na www.pepsi.pl  przygotowaliśmy proste do zrobienia przepisy na mocktaile, które zachwycą każdego swoim wyglądem i smakiem” – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager Pepsi Poland.


Od 2 stycznia do 24 lutego br. na stronie www.pepsi.pl trwa konkurs, w którym konsumenci mogą głosować na najlepszy IMPREZOWY MIKS 2015. Drogą stopniowej eliminacji, spośród 10 unikalnych propozycji, uczestnicy zabawy wyłonią króla miksów. W konkursie codziennie są do wygrania atrakcyjne nagrody. Można także rozwiązać Zmiksowany Party Quiz i przekonać się, jaki miks najbardziej pasuje do naszego stylu imprezowania. Dodatkowo dla osób pełnoletnich na witrynie dostępne są przepisy na drinki alkoholowe.


Ponadto w ramach kampanii od 10 stycznia do 24 lutego br. na oficjalnym profilu Pepsi na Facebooku odbywa się konkurs, w którym konsumenci mogą brać udział w głosowaniu na swoje ulubione MIKSY 2015 i wygrywać nagrody.


O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracownikówna świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.


Kontakt dla mediów:

Przemysław Pustelnik

Assistant Brand Manager Pepsi Poland

Pepsi Cola General Bottlers

e-mail: przemyslaw.pustelnik@pepsico.com

 

Jarosław Soroczyński

Questia sp. z o.o. sp. k.

Communications Management Consultants

tel.: +48 22 623 07 00

e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl 


Głosuj na Imprezowy Miks 2015

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij