Ciasta i desery Delecta w kampanii sponsorskiejOd 1 listopada do końca grudnia br. potrwa telewizyjna kampania multisponsoringowa najbardziej popularnych ciast i deserów marki Delecta. W kontekście przedświątecznej sprzedaży, główym celem działań jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej.Bohaterami ośmiosekundowych billboardów
sponsorskich są najbardziej popularne produkty z oferty Delecty: ciasto
Czekoladowe Duża Blacha, Krem karpatka, Duży Budyń, proszek do pieczenia i
aromat do ciast. Emisje zaplanowano w popularnych kanałach telewizyjnych,
między innymi, w TVN przed serialem „Na Wspólnej”. Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości marki
Delecta, jako inspirującej i pomagającej w domowych wypiekach, dzięki
szerokiej ofercie ulubionych i sprawdzonych mieszanek ciast, dodatków do
pieczenia i deserów.
Za realizację kampanii odpowiadają: dom
mediowy Starcom, który zaplanował media oraz agencja reklamowa DDB Warszawa - autor
spotu telewizyjnego. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.
W celu uzyskania dodatkowych informacji
prosimy o kontakt: Agnieszka Rudek, Kolterman Media
Communications
tel. (12) 631 94 00, kom.
510 081 203, e-mail: a.rudek@kmc-pr.pl
pełna lista aktualności
|