Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Delecta reklamuje Łatwe ciacho
Pod hasłem Łatwe ciacho zawsze pod ręką! 15 września br. startuje telewizyjna odsłona kampanii reklamowej pierwszego na polskim rynku ciasta z mikrofalówki, firmowanego marką Delecta. Dodatkowe działania obejmą Internet i punkty sprzedaży.

Komunikacja ma charakter zarówno produktowy jak i wizerunkowy. Jej celem jest informacyjne wprowadzenie na rynek inowacyjnego produktu Delecty w segmencie słodkich przekąsek oraz edukacja w zakresie jego specyfiki. W kampanii po raz pierwszy  pojawia się nowy claim marki: Delecta. Delektuj się.


Łatwe ciacho to słodka przekąska „do kubka”, którą można upiec w mikrofalówce w zaledwie 1 minutę. Asortyment obejmuje cztery najbardziej popularne smaki: czekoladowy, karmelowy, piernikowy oraz z płatkami czekolady. Liczymy na wykreowanie nowej mody na słodką przerwę z przekąską, co wpłynie na ożywienie kategorii i wizerunek innowacyjnej marki Delecta.- mówi Kamila Szlachetka, Communications Manager Rieber Foods Polska S.A.


Emisje spotów zaplanowano w 45 kanałach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne), na platformie VOD, wybranych portalach oraz YouTube. W prasie lokalnej oraz w portalach internetowych zostaną zrealizowane konkursy. W sklepach zaplanowano wsparcie prosprzedażowe w formie dodatkowych ekspozycji materiałów POSM oraz emisji  modułów edukacyjnych i reklamowych w gazetkach sieci.


Spot reklamowy opracowała agencja Hullabaloo. Produkcją zajął się Graffiti Films. Media do kampanii zakupił Starcom. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.


Metryczka kampanii:
Czas trwania:   15 września - 19 października 2014 r.
Hasło kampanii:  Łatwe ciacho zawsze pod ręką!
Klient:    Rieber Foods Polska S.A.
Produkt:   Łatwe ciacho Delecta
Rodzaj kampanii:   wizerunkowa, produktowa
Media:    TV, VOD, Internet
Kreacja spotu:  Agencja reklamowa Hullabaloo
Produkcja spotu:  Graffiti Films
Dom mediowy:  Starcom
PR:    Kolterman Media Communications


Stop klatka3_kampania Latwe Ciacho_Delecta_09 2014


W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
Agnieszka Rudek, Kolterman Media Communications
tel. (12) 631 94 00, tel. kom.  510 081 203,
e-mail: a.rudek@kmc-pr.pl


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij