Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Nestle kontynuuje rebranding wody Aquarel na Pure Life
Nestle zdecydowało się na przeprowadzenie kolejnego etapu rebrandingu wody Nestle Aquarel - tym razem przemianowano wodę Nestle Aquarel Kids na Nestle Pure Life Kids.

Koncern zmienia nazwę produktu przy okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego. Rebrandingowi towarzyszy hasło "Wracamy do szkoły z wodą w plecaku".

W maju bieżącego roku miał miejsce pierwszy etap zmiany marki Nestle Aquarel na Nestle Pure Life. To efekt strategii firmy, zakładającej stworzenie brandu o globalnym zasięgu. Teraz, w ramach rebrandingu, nastąpiła zmiana nazwy w segmencie wód dla dzieci.


Rebrandingowi Nestle Aquarel Kids towarzyszy także odświeżenie opakowania. Etykieta zyskała dwie wersje kolorystyczne, jak również Nestle zdecydowało się na dwukolorową zgrzewkę, bo ma zwiększyć widoczność produktu na półce. W nowym logotypie nadal widnieje napis Aquarel, jednak jest zdecydowanie mniej widoczny, niż wcześniej.


Nestle Pure Life jest liderem wody butelkowanej na świecie z wynikiem 7,8 miliarda litrów spożywanych w ciągu roku. Marka dostępna jest w 41 krajach na 5 kontynentach. Na polskim rynku obecna jest od 10 lat, do maja 2014 znana była pod nazwą Nestlé Aquarel.


(Źródło: Nestle, Portalspożywczy.pl).


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij