Bliżej kibicówLegia Warszawa i PepsiCo ogłaszają kolejny etap pomyślnej współpracy.Warszawa, 16 lipca 2014 r. – Klub Piłkarski Legia
Warszawa i PepsiCo ogłaszają, że będą kontynuowały swoją pomyślną współpracę
marketingowo-promocyjną, która rozpoczęła się w lipcu 2011 r. na początkowy
okres 3 lat. Po starannym rozważeniu zasad partnerstwa w kontekście biznesowym,
PepsiCo i Legia wprowadziły do umowy o współpracy kilka zmian pozwalających
skupić się na rozwijaniu tych jej aspektów, które zapewnią maksymalizację
korzyści dla obu stron. W związku z tym bieżąca współpraca skoncentruje się na
bezpośrednim dotarciu do kibiców i konsumentów, a także na samej piłce nożnej.
W efekcie PepsiCo mocniej zaangażuje się w sprzedaż napojów ze swojego
portfolio na terenie stadionu.
Marka Gatorade zostanie także nowym Oficjalnym
Sponsorem Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa, natomiast prawa firmy jako
sponsora tytularnego Pepsi Arena wygasną z końcem 2014 r.
„Jesteśmy w PepsiCo bardzo zadowoleni z
tego, jak układała się nasza współpraca z Legią Warszawa od 2011 roku, dlatego
będziemy kontynuować to udane partnerstwo przez kolejne trzy lata. Przyglądając
się korzyściom biznesowym z naszej współpracy z Legią widzimy, że w nowym
etapie współpracy dzięki bezpośredniemu dotarciu do kibiców i konsumentów
możemy zyskać więcej zarówno w kategoriach sprzedaży, jak i budowania
wizerunku, niż poprzez skupienie się na działaniu czysto wizerunkowym, jakim
jest sponsoring tytularny stadionu. Dlatego chcemy teraz być bliżej kibiców i
cieszymy się z nowej roli Gatorade jako Oficjalnego Sponsora Akademii
Piłkarskiej Legii Warszawa, wspaniałej inicjatywy rozwijania sportowej pasji i
umiejętności wśród młodzieży” – powiedziała Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds.
komunikacji zewnętrznej PepsiCo.
„Cieszymy się z podpisania nowego
kontraktu sponsorskiego z PepsiCo. Jest on oznaką, że współpraca największych
światowych marek z Klubem przynosi długofalowe korzyści. Okres współpracy z
PepsiCo to dynamiczny rozwój Klubu w wielu obszarach, którego elementem jest
zdobycie tytułu Mistrza Polski. Od czasu kiedy używamy nazwy Pepsi Arena
notujemy wzrost zainteresowania nie tylko naszym klubem, ale również tym
wspaniałym stadionem, spełniającym kryteria 4. kategorii UEFA. Cieszymy się
również z objęcia sponsoringiem Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa, ponieważ
pokazuje to wzrastającą świadomość pozytywnego wizerunku piłki młodzieżowej, a
dla nas jest potwierdzeniem dobrze obranej strategii rozwoju klubu“ – powiedział Jakub Szumielewicz, Członek
Zarządu, Legia Warszawa S.A.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na
całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny
przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów
oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i
Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld
dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i
różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma
markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku
przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co
oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych,
jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance
with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów,
od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych
sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz
zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki
pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i
inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność.
Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod
adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Kontakt dla mediów:
Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications
Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl
pełna lista aktualności
|