Warszawa, 18 lipca
2014 r. – W maju
br. marka Lipton Ice Tea wprowadziła
kompleksowy program Lipton Ice Tea Perfect Serve dedykowany 500
wyselekcjonowanym lokalom z branży HoReCa. Głównym
partnerem programu w rynku zorganizowanej HoReCa została sieć znanych restauracji
Sphinx, która do swojej letniej oferty „Nowości z przyjemnym orzeźwieniem”
wprowadziła perfekcyjnie podaną Lipton Ice Tea.
Program
Lipton Ice Tea Perfect Serve,
którego istotą jest budowanie
przyzwyczajeń konsumentów do łączenia Lipton Ice Tea z posiłkami, doskonale
wpisuje się w letnie menu restauracji Sphinx. Schłodzona Lipton Ice Tea o smaku
herbaty Lipton i soczystych owoców, perfekcyjnie podana w specjalnych szklankach
prezentuje się wyjątkowo apetycznie i doskonale orzeźwia w letnie dni.
Dodatkowo, unikalny
smak Lipton Ice Tea doskonale komponuje się z daniami z nowej, letniej oferty
restauracji Sphinx, co pozwala podkreślić ich smak i aromat.
„Orzeźwiająca Lipton Ice Tea doskonale
komponuje się z nową, letnią ofertą dań w restauracjach Sphinx. Cieszymy się,
że program Lipton Ice Tea Perfect Serve dynamicznie się rozwija, i że zyskał kluczowego
gracza na rynku zorganizowanej HoReCa, jakim jest Sphinx. Dzięki tak cennej współpracy
program Perfect Serve zyskuje jeszcze większą skalę oraz widoczność, a klienci
mogą cieszyć się orzeźwiającym smakiem Lipton Ice Tea podczas letnich posiłków”
– powiedziała Katarzyna Waszkiewicz, Assistant
Brand Manager Lipton Ice Tea.
Informacje o programie Lipton Ice Tea Perfect Serve:
Celem programu
Lipton Ice Tea Perfect Serve jest budowanie przyzwyczajeń konsumenckich w lokalnym rynku HoReCa oraz w
restauracjach Sphinx, związanych z konsumpcją Lipton Ice Tea podczas posiłku. Od połowy
maja br. dla obsługi lokali, które przystąpiły do Programu, są organizowane
szkolenia prowadzone przez ambasadorów Lipton Ice Tea, podczas których można
zapoznać się z wytycznymi „Perfect Serve” oraz wskazówkami dotyczącymi sprzedaży.
Dodatkowo partnerzy programu są wspierani przydatnymi materiałami, takimi jak
podkładki, szklanki oraz mieszadełka Lipton Ice Tea. Oprócz tego otrzymują
materiały POS (Point of Sale), takie jak plakaty, standy na stoliki, notesy dla
kelnerów czy wkładki do kart menu, które komunikują klientom zalety Lipton Ice Tea
oraz przedstawiały perfekcyjny sposób podawania napoju.
Program
„Perfect Serve” jest wspierany wieloma aktywnościami skierowanymi do
konsumentów na profilu Lipton Ice Tea na Facebooku. Dodatkowo od lipca trwa
konkurs dla lokali biorących udział w Programie Perfect Serve – „Golden
Standard”. Od lipca do sierpnia br. lokale uczestniczące w Programie Perfect
Serve odwiedzi tajemniczy klient, który oceni trzy kluczowe kwestie związane z
programem. Właściciele najlepszych lokali otrzymają atrakcyjne nagrody.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w
ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy
PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży
produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay,
Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo,
wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym
portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i
napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających
się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów
amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii
„Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu
wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost.
Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór
produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu
prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ
swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma
zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na
świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych,
w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest
dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Questia sp. z o.o. sp. k.