Konkurs Pepsi Light i Pepsi Light Lemon we współpracy z RossmannemWarszawa, 25 lipca 2014 r. – Od dziś rusza konkurs Pepsi Light i Pepsi Light Lemon we współpracy z Rossmannem, w którym do wygrania jest 28 unikalnych, błękitno-cytrynowych rowerów Pepsi Light firmy Plumbike.Aby wziąć udział w konkursie
wystarczy kupić Pepsi Light lub Pepsi Light Lemon w drogerii Rossmann, zachować
paragon, wejść na stronę www.rossnet.pl/konkursy i odpowiedzieć
na pytanie konkursowe. Każdego dnia
autorki najlepszych odpowiedzi zostaną nagrodzone unikalnym rowerem Pepsi
Light. Dodatkowo można wygrać zapas butelek Pepsi Light Lemon, do odebrania
w wybranym salonie Rossmann. Konkurs potrwa do 21 sierpnia 2014 r. Szczegóły i regulamin promocji znajdują się na stronie www.lekkastronaorzezwienia.pl.
BLOGERKI NA ROWERACH
Designerskie rowery, które są
głównymi nagrodami w konkursie Pepsi Light i Pepsi Light Lemon, zainspirowały znane polskie blogerki modowe
do stworzenia wyjątkowych lekkich
stylizacji, w sam raz na letnią przejażdżkę rowerem. Jestem Kasia, Paulina Jagodzińska, Cajmel i Style Digger pokazują, że moda i rowery tworzą zgrany tandem i
dzielą się swoimi trikami na najlepszy rowerowy look.
Jestem Kasia stawia na swobodę
„Jak wyglądać stylowo na rowerze? Przede wszystkim trzeba czuć się swobodnie! Podstawą jest
wygodny ubiór, który nie krępuje ruchów i nie sprawia, że co chwilę musimy się
zatrzymywać, by coś poprawić. Moim sprawdzonym rowerowym zestawem jest
kombinacja dżinsowych, wygodnych szortów z prostym T-shirtem lub luźnym topem.
Do tego najczęściej zakładam ulubione trampki lub kolorowe buty sportowe, które
dodają lekkiego smaczku moim prostym zestawom”.
Paulina Jagodzińska - kolorowo
i wygodnie
„Rower miejski rządzi się swoimi prawami. Nie trzeba wybierać typowo
sportowych butów – można je zamienić na balerinki, espadryle, sandały, trampki.
W zależności od tego, czy wybieramy się rowerem na piknik, czy do pracy, można
wybrać casualowe lub eleganckie ubrania. Ja
wybrałam ubrania pod kolor roweru zainspirowanego Pepsi Light Lemon. Najważniejsza
jest wygoda i nasze dobre samopoczucie – stylowo wyglądamy wtedy, kiedy czujemy
się pewnie w tym, co mamy na sobie”.
Cajmel i jej stylowy minimalizm
„Uwielbiam jazdę na rowerze. Zazwyczaj wybieram luźny T-shirt i
szorty, ale czasami mam ochotę na coś bardziej stylowego. Wyznaję zasadę less is more, więc stawiam na
minimalistyczne zestawienia. Dobrym rozwiązaniem, które pozwoli na swobodne
przemieszczanie się po mieście bez uszczerbku na modnym wyglądzie, jest kombinezon z lekkiego materiału, np.
szyfonu. Do tego wygodne obuwie – do kombinezonu pasują zarówno trampki, jak i
delikatne sandałki. Voilá!”
Rowerowe triki Style Digger
„Moda na rower już od dawna przestała kojarzyć się wyłącznie z
obcisłymi spodenkami i koszulką z lycry. Sama wszędzie jeżdżę rowerem i widzę,
że da się pedałować niemal we wszystkim. Na pewno sprawdzą się więc ubrania,
które nosimy na co dzień. Moje triki? Wybieram
kapelusz o niezbyt dużym rondzie i przymocowuję go wsuwkami. Nie rezygnuję też z dłuższych spódnic lub
sukienek, ale zabezpieczam je przed wkręceniem się w łańcuch za pomocą
klipsa”.
To jeszcze
nie koniec inspiracji od blogerek! Przez
cały czas trwania konkursu nasze modowe ekspertki będą dzielić się swoimi
stylizacjami rowerowymi na różne okazje na stronie www.lekkastronaorzezwienia.pl.
O firmie PepsiCo
Konsumenci
w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy
PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży
produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay,
Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo,
wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym
portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i
napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających
się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów
amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii
„Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu
wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie
z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów
żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym,
poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej
działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia
bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie,
a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których
prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na
globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Kontakt dla mediów:
Małgorzata Sałapatek
Assistant Brand Manager Pepsi Poland
Pepsi Cola General Bottlers
e-mail: malgorzata.salapatek1@pepsico.com
Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications
Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl