Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Konkurs Pepsi Light i Pepsi Light Lemon we współpracy z Rossmannem
Warszawa, 25 lipca 2014 r. – Od dziś rusza konkurs Pepsi Light i Pepsi Light Lemon we współpracy z Rossmannem, w którym do wygrania jest 28 unikalnych, błękitno-cytrynowych rowerów Pepsi Light firmy Plumbike.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić Pepsi Light lub Pepsi Light Lemon w drogerii Rossmann, zachować paragon, wejść na stronę www.rossnet.pl/konkursy i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Każdego dnia autorki najlepszych odpowiedzi zostaną nagrodzone unikalnym rowerem Pepsi Light. Dodatkowo można wygrać zapas butelek Pepsi Light Lemon, do odebrania w wybranym salonie Rossmann. Konkurs potrwa do 21 sierpnia 2014 r. Szczegóły i regulamin promocji znajdują się na stronie www.lekkastronaorzezwienia.pl.


BLOGERKI NA ROWERACH

Designerskie rowery, które są głównymi nagrodami w konkursie Pepsi Light i Pepsi Light Lemon, zainspirowały znane polskie blogerki modowe do stworzenia wyjątkowych lekkich stylizacji, w sam raz na letnią przejażdżkę rowerem. Jestem Kasia, Paulina Jagodzińska, Cajmel i Style Digger pokazują, że moda i rowery tworzą zgrany tandem i dzielą się swoimi trikami na najlepszy rowerowy look.


Jestem Kasia stawia na swobodę

„Jak wyglądać stylowo na rowerze? Przede wszystkim trzeba czuć się swobodnie! Podstawą jest wygodny ubiór, który nie krępuje ruchów i nie sprawia, że co chwilę musimy się zatrzymywać, by coś poprawić. Moim sprawdzonym rowerowym zestawem jest kombinacja dżinsowych, wygodnych szortów z prostym T-shirtem lub luźnym topem. Do tego najczęściej zakładam ulubione trampki lub kolorowe buty sportowe, które dodają lekkiego smaczku moim prostym zestawom”.


Paulina Jagodzińska -  kolorowo i wygodnie

„Rower miejski rządzi się swoimi prawami. Nie trzeba wybierać typowo sportowych butów – można je zamienić na balerinki, espadryle, sandały, trampki. W zależności od tego, czy wybieramy się rowerem na piknik, czy do pracy, można wybrać casualowe lub eleganckie ubrania. Ja wybrałam ubrania pod kolor roweru zainspirowanego Pepsi Light Lemon. Najważniejsza jest wygoda i nasze dobre samopoczucie – stylowo wyglądamy wtedy, kiedy czujemy się pewnie w tym, co mamy na sobie”.


Cajmel i jej stylowy minimalizm

„Uwielbiam jazdę na rowerze. Zazwyczaj wybieram luźny T-shirt i szorty, ale czasami mam ochotę na coś bardziej stylowego. Wyznaję zasadę less is more, więc stawiam na minimalistyczne zestawienia. Dobrym rozwiązaniem, które pozwoli na swobodne przemieszczanie się po mieście bez uszczerbku na modnym wyglądzie, jest kombinezon z lekkiego materiału, np. szyfonu. Do tego wygodne obuwie – do kombinezonu pasują zarówno trampki, jak i delikatne sandałki. Voilá!”


Rowerowe triki Style Digger

„Moda na rower już od dawna przestała kojarzyć się wyłącznie z obcisłymi spodenkami i koszulką z lycry. Sama wszędzie jeżdżę rowerem i widzę, że da się pedałować niemal we wszystkim. Na pewno sprawdzą się więc ubrania, które nosimy na co dzień. Moje triki? Wybieram kapelusz o niezbyt dużym rondzie i przymocowuję go wsuwkami. Nie rezygnuję też z dłuższych spódnic lub sukienek, ale zabezpieczam je przed wkręceniem się w łańcuch za pomocą klipsa”.


To jeszcze nie koniec inspiracji od blogerek! Przez cały czas trwania konkursu nasze modowe ekspertki będą dzielić się swoimi stylizacjami rowerowymi na różne okazje na stronie www.lekkastronaorzezwienia.pl.

 

 


O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

 

Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

 

Kontakt dla mediów:

Małgorzata Sałapatek

Assistant Brand Manager Pepsi Poland

Pepsi Cola General Bottlers

e-mail: malgorzata.salapatek1@pepsico.com

Jarosław Soroczyński

Questia sp. z o.o. sp. k.

Communications Management Consultants

tel.: +48 22 623 07 00

e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij