W ramach rebrandingu, oprócz zmiany nazwy na Nestlé
Pure Life, odświeżone zostało również opakowanie - zmianie uległ kolor i
wygląd etykiety. Aby docenić przywiązanie konsumentów do marki Nestle
Aquarel - obecnej od 10 lat na polskim rynku - w nowym logotypie nadal
widnieje napis Aquarel.
Kampania reklamowa, wspierająca wodę
Nestlé Pure Life, ma charakter informacyjno-edukacyjny, a jej grupą
docelową są przede wszystkim kobiety szukające łatwych sposobów na
wprowadzenie zdrowych nawyków do swoich domów. Spot został przygotowany w
wersji 30 i 15-sekundowej i będzie emitowany do września br. w
największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN.
Za kreację reklamy odpowiada agencja Publicis, a zakup mediów został zrealizowany przez dom mediowy MEC.
Nestle
Pure Life jest liderem wody butelkowanej na świecie z wynikiem 7,8
miliarda litrów spożywanych w ciągu roku. Marka dostępna jest w 41
krajach na 5 kontynentach. Na polskim rynku obecna jest od 10 lat, do
maja 2014 znana była pod nazwą Nestlé Aquarel.
(Źródło: www.portalspozywczy.pl).