Rynek lodów dynamicznie rośnieRynek lodów rośnie dwucyfrowo i jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się kategorii, w których konkuruje Nestle w Polsce. Pozostałe segmenty, które dynamicznie rosną to: karma dla zwierząt i wody - mówił w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl na kilka dni przed rezygnacją ze stanowiska, były już prezes Nestle Polska, Pierre Detry.- Segment lodów radzi sobie bardzo dobrze, a rynek lodów - dzięki pogodzie jaką mamy w tym roku - jest jednym z najszybciej rosnących rynków. Jeśli wyłączyć z tego kawę w kapsułkach Nescafe Dolce Gusto czy Nespresso, to lody są najlepiej rosnącym rynkiem, na którym konkurujemy, wraz z segmentem karmy dla zwierząt i segmentem wód. To są te trzy kategorie, które notują najszybsze wzrosty - mówił Pierre Detry w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
Jego zdaniem, rynek rośnie dwucyfrowo. - Mieliśmy lepszą pogodę aż do końca kwietnia, ale już pierwszy tydzień maja był deszczowy i te zmiany pogodowe spowodowały też spowolnienie sprzedaży. Teraz znów mamy wzrosty i nasze prognozy co do segmentu lodów uwzględniają to, że mieliśmy dobry początek roku oraz zachowanie rynku, który notuje dwucyfrowe wzrosty rok do roku - mówił prezes Nestle Polska.
Były prezes Nestle Polska mówił także, że firma będzie nadal walczyć o rynek lodów, o wzrost udziałów i o rosnące zadowolenie konsumenta.
Nestle Polska na polskim rynku sprzedaje lody pod marką Nestle, Shӧller, Mӧvenpick, Manhattan.
Pierre Detry zrezygnował ze stanowiska prezesa Nestle Polska i krajów Bałtyckich z dniem 1 czerwca 2014 r.
(Źródło: Paulina Bełżecka, Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl)
pełna lista aktualności
|