Jak tłumaczy przedstawiciel spółki celem zmiany jest "zapewnienie jeszcze lepszych walorów produktowych oferowanej wody źródlanej".
- Dostępna w sprzedaży od maja br. nowa woda posiada wyższy stopień mineralizacji, przy czym dalej pozostaje w kategorii wód źródlanych. Woda źródlana Krystaliczne Źródło jest pozyskiwana ze źródła o tej samej nazwie, znajdującego się w miejscowości Aleksandria w woj. łódzkim. Woda jest pozycjonowana w segmencie premium - tłumaczy Bartłomiej Kubacki, Marketing Manager kategorii napojów niegazowanych, PepsiCo Poland.
Przypomnijmy, niskozmineralizowana woda Górska Natura wydobywana była w Sudetach, paśmie górskim położonym na granicy polsko-czeskiej.
Nowa woda Krystaliczne Źródło jest dostępna na rynku w dwóch wariantach: gazowanym i niegazowanym i pojemnościach 0,5 l i 1,5 l. Rekomendowana cena produktu to odpowiednio 1,79 zł za opakowanie 0,5 l i 2,19 zł za opakowanie 1,5 l.
Woda źródlana Krystaliczne Źródło będzie dostępna w szerokiej dystrybucji, zarówno w handlu nowoczesnym, jak i tradycyjnym. Produkt będzie wspierany działaniami taktycznymi w punktach sprzedaży.
Górska Natura zadebiutowała na rynku w 2009 roku. PepsiCo kilkakrotnie próbowało mocno wypromować markę. Przy jej wprowadzaniu na rynek twarzą brandu była Joanna Brodzik. Od 2011 roku Górska Natura praktycznie była w ogóle nieaktywna reklamowo.