SPRITE zaczyna współpracę z twórcami polskich kanałów gier na YouTubeMarka SPRITE rozpoczęła stałą współpracę z twórcami trzech największych polskich kanałów dotyczących gier na YouTube w Polsce. Będzie to największa współpraca strategiczna pomiędzy marką a kanałami YouTube na polskim rynku.Najpopularniejsi gamerzy: SKKF, Rojo i Rock staną się nie tylko ambasadorami marki, lecz także współtwórcami strategii działań marki SPRITE w swoich kanałach.
Szeroko pojęty obszar gier na YouTubie to jeden z dosyć mało dotychczas eksplorowanych rejonów komunikacyjnych. Jednocześnie to jeden z najciekawszych i najszybciej rozwijających się obszarów. Treści związane z grami video to druga po muzyce najbardziej popularna kategoria tematyczna na YouTube. W ostatnich latach czas spędzony na oglądaniu treści związanych z grami podwoił się.
- Zdecydowaliśmy się powierzyć SKKF-owi, Rojo i Rock-owi markę SPRITE, która jest drugą największą naszą marką po Coca-Cola, ponieważ od lat doceniamy ich pasję i pomysłowość. Głównym założeniem współpracy są partnerskie relacje, które dają im dużą swobodę w wykorzystaniu własnej kreatywności - mówi Krzysztof Pawluk, Regional Senior Content Manager z Coca-Cola Poland Services.
- Świadomie oddajemy im część kontroli w budowaniu komunikacji z uczestnikami gier, by nie starcili autentyczności i czuli swobodę ekspresjii twórczej. Ta nowa forma współpracy z youtuberami będzie elementem długoterminowej strategii komunikacyjnej marki SPRIT - dodaje.
Polska odnosi sukcesy w grach komputerowych na arenie światowej. To polscy twórcy stworzyli niezwykle popularne gry z serii Wiedźmin. Również w Polsce zorganizowano jedne z najważniejszych wydarzeń w świecie gier - światowy finał ESL Intel Extreme Masters, który zgromadził ponad 70.000 osób, a w internecie zaowocował ponad 23 milionami odsłon. Także twórcy treści związanych z grami na YouTube prezentują światowy poziom i profesjonalizm, a z milionami widzów oglądającymi ich każdego miesiąca, plasują się w światowej czołówce.
SKKF, Rojo i Rock to liderzy w kanale gier komputerowych. Ich twórczość idealnie pasuje do SPRITE'a, który jest szczególnie popularny wśród młodzieży.
SKKF, to jeden z najpopularniejszych twórców ze środowiska gier w Polsce. Rojo, to pasjonat gier, rysunku i paintballu. Na swoim kanale prezentuje i recenzuje gry, uczy rysowania, a także prowadzi cykl felietonów "Zapytaj Roja", w którym odpowiada na pytania zadawane przez jego widzów. Przez wielu fanów uważany za jednego z najlepszych specjalistów od gier komputerowych. Rock jest prezenterem gier, vlogerem i komentatorem. Od trzech lat prowadzi programy dotyczące gier wideo.
SPRITE to gazowany napój o smaku limonki, który jest obecnie wiodącą marką na rynku napojów cytrynowo-limonkowych. Sprzedawany jest w ponad 190 krajach i zajmuje czwartą pozycję pod względem najbardziej popularnych napojów gazowanych na świecie.
W Polsce SPRITE został wprowadzony na rynek w 1992 r. jako trzeci po Coca-Coli i FANCIE produkt The Coca-Cola Company i bardzo szybko podbił serca polskich konsumentów.
System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska.
Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów.
Wśród marek firm dostępnych na polskim rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napoje energetyzujące Burn i Monster Energy oraz herbaty mrożone Nestea.
Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają 2700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.
(Źródło: www.portalspozywczy.pl)