Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
PepsiCo chce wejść w kategorię butelkowanej wody premium
PepsiCo jest zainteresowane wejściem na rynek butelkowanej wody premium. Koncern ma w planach wypuszczenie wody o nazwie Om. Ma to być odpowiedź na popularność marki Smartwater należącej do Coca-Coli - czytamy w internetowym wydaniu Wall Street Journal.

Jak informuje gazeta na swojej stronie internetowej, nowa linia produktów ma zostać wypuszczona na rynek w przyszłym roku. Informacja ta nie została jednak oficjalnie potwierdzona przez PepsiCo.


Sprzedaż wody Smartwater (marka Coca-Coli) w pierwszej połowie roku wzrosła o 16 proc.


Zarówno PepsiCo, jak i Coca-Cola podejmują kroki ku dywersyfikacji swojego portfolio. Związane jest to z malejącym rynkiem napojów gazowanych w Stanach Zjednoczonych. Jednym z ruchów w tym kierunku ma być wejście PepsiCo w kategorię butelkowanej wody premium.


Ani Coca-Cola, ani PepsiCo nie są w Stanach Zjednoczonych największymi graczami na rynku wód butelkowanych. Liderem kategorii jest Nestle, do którego należą takie marki jak Deer Park i Poland Spring. Do Nestle należy prawie jedna trzecia rynku.


(Źródło: wsj.com).


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij