Pepsi ogłasza kampanię Wyzwanie SmakuPierwszy raz w Polsce Pepsi przeprowadzi znaną na świecie kampanię "Wyzwanie Smaku" (Pepsi Challenge). Przez trzy miesiące w czasie publicznych imprez każdy będzie mógł wziąć udział w teście - zabawie, która pozwoli mu na porównanie smaku dwóch najczęściej kupowanych napojów typu cola.Ideą akcji jest zaproszenie konsumentów do wspólnej zabawy i wybrania, który z oferowanych napoi lepiej im smakuje. Uczestnik testów dostaje do spróbowania dwa napoje w nieoznaczonych przezroczystych kubkach i sam wybiera bardziej odpowiadający mu smak. Dopiero wtedy dowiaduje się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów podawane są w tej samej temperaturze i ze świeżo otwartych puszek.
Kampania jest prowadzona od początku lipca do końca września w kilkudziesięciu lokalizacjach w całej Polsce.
(Źródło: pr).
pełna lista aktualności
|