Coca-Cola: Ponad 1,6 mln euro na programy CSRMiarą naszego zaangażowania w rozwój lokalnego biznesu jest między innymi skala naszego zaangażowania w życie społeczne naszego kraju poprzez m.in. realizowanie strategii zrównoważonego rozwoju. W samym tylko 2011 roku w sumie na programy w ramach społecznej odpowiedzialności, w tym zrealizowane z lokalnymi społecznościami, zainwestowaliśmy - jako system - 1,66 mln euro - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Tomir Kaczmarek, dyrektor marketingu, Coca-Cola Poland Services.W tym roku Coca-Cola kładzie duży nacisk na rozwój i promocję sportu oraz aktywności fizycznej, zwłaszcza wśród młodzieży, zwiększając inwestycje w ten obaszar zaangażowania społecznego.
- Chcemy wykorzystać zbudowaną przez 14 lat skalę i zasięg turnieju Coca-Cola Cup, żeby dotrzeć z edukacją zdrowotną do jak największej liczby osób. 15. rocznica Coca-Cola Cup jest doskonałym pretekstem, aby rozwinąć program w stronę promocji aktywnego, zdrowego stylu życia. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji Coca-Cola Cup jest "Bądź aktywny, dołącz do gry!". W ten sposób do wspólnej aktywności chcemy zachęcić wszystkich - młodych ludzi biorących udział w turnieju, ich szkolnych kolegów i koleżanki, przyjaciół i całe rodziny. Rozszerzamy też formułę Stref Aktywnego Życia, które będą oferować odwiedzającym możliwość udziału w atrakcjach i konkursach, a także spotkaniach z m.in. ekspertami z zakresu żywienia i zdobycie wiedzy na temat aktywnego i zdrowego życia - komentuje Tomir Kaczmarek.
(Źródło: www.portal.spozywczy.)
pełna lista aktualności
|