Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Pepsi nagrodziła fanów Michela Jacksona
Pepsi z wielkim rozmachem uczciła 25-lecie wydania kultowego albumu „Bad” Michaela Jacksona. W sklepach pojawiła się limitowana edycja puszek z wizerunkiem artysty, które cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że obecnie na półkach zostały już tylko ostatnie sztuki. Jednocześnie na rynku muzycznym zadebiutował album „Bad25” – reedycja kultowego krążka, który Pepsi wydała wspólnymi siłami z Sony Music.

Pepsi przygotowała również szereg konkursów na Facebooku, w których m.in. czterech szczęśliwców wygrało wyjazd do Londynu na orzeźwiające show z muzyką Króla Popu.
Pepsi zadbała o to, aby 25. rocznicy wydania kultowego krążka „Bad" towarzyszyły wyjątkowe emocje. Przez miesiąc, każdy kto wszedł na profil Pepsi na Facebooku mógł skorzystać ze specjalnej aplikacji konkursowej „King of Pop" i wygrać wyjątkowe nagrody związane Michaelem. Setki osób wsłuchując się w kultowe hasło pokolenia „Pepsi Generation" - „Who's Bad?" wzięło udział w zabawie i cofnęło się o 25 lat na facebookowej osi czasu Pepsi. W sumie przez cztery tygodnie do fanów trafiło ponad 800 remixów utworu „Bad" (Michael Jackson feat. Pitbull - Afrojack Remix), który promował reedycję płyty. Ponadto rozdano kilkadziesiąt zestawów, w skład których wchodziły limitowane koszulki Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona i albumy „Bad 25".

Najwierniejsi fani Michaela Jacksona, dostali natomiast szansę na zgarnięcie unikalnych skórzanych kurtkek zaprojektowanych specjalnie dla ekipy, która 25 lat temu pracowała przy historycznej trasie koncertowej „Bad" oraz dwuosobowych zaproszeń na niesamowity występ Michael Jackson The Immortal World Tour by Cirque du Soleil w Londynie. Nagrody trafiły do czterech szczęśliwców, którzy spróbowali swoich sił w konkursie „Who's really, really Bad?".

Michael Jackson od początku swojej kariery był ściśle związany z Pepsi - już w 1983 roku wystąpił w kultowej reklamie „Pepsi Generation", a rok później jego wizerunek po raz pierwszy pojawił się na limitowanej serii puszek. W 1987 roku światło dzienne ujrzał bestsellerowy album „Bad", który w niecały miesiąc po premierze trafił na szczyt amerykańskiej listy przebojów. Michael osobiście zaśpiewał i zatańczył tytułowy kawałek „Bad" w spocie Pepsi „The Magic Begins".


(Źródło: pr.).


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij