Coca-Cola chce wykorzystać potencjał produktów lightFirma chce zadbać o linię Polaków, poszerzając gamę produktów light. Sama spróbuje przytyć m.in. dzięki napojom energetycznym i sokom - pisze "Puls Biznesu".Coca-Cola widzi spory potencjał w produktach przeznaczonych do osób
dbających o linię. Produkty light to w Polsce dopiero 12 proc. rynku
napojów gazowanych, podczas gdy w Wielkiej Brytanii - 45 proc. Dlatego w
tym roku firma wprowadziła na polski rynek trzy nowości: Nestea light,
Nestea słodzoną stewią oraz Powerade Zero. Nie zdradza planowanych
kolejnych nowości, choć wiadomo, że w innych krajach proponuje lżejsze
wersje napojów Sprite czy Cola.
- W latach 2004-11 udział
sprzedaży napojó bez kalorii w naszym portfolio w Polsce wzrósł z 11 do
19 proc. Mamy nadzieję, że wraz z wprowadzonymi nowościami będzie on
rósł w najbliższych latach jeszcze szybciej - mówi "PB", Paul Woodward,
dyrektor generalny regionu Europy Północnej i Centralnej.
(Źródło: Puls Biznesu).
pełna lista aktualności
|