Pepsi wspiera piłkarskie talentyMarka Pepsi została oficjalnym Partnerem Fundacji Akademia Piłkarska Legii Warszawa. Pierwszym elementem współpracy jest inicjatywa „Wspieraj piłkarskie talenty”,
w ramach której do sklepów trafiła specjalna, limitowana edycja puszek Pepsi. 10% zysków uzyskanych z ich sprzedaży zostanie przekazane na rzecz Fundacji.
Ideą
akcji jest wsparcie utalentowanej piłkarsko młodzieży skupionej wokół Legii
Warszawa. Na rynku pojawiły się już pierwsze puszki z limitowanej edycji. Ich projekt
graficzny zawiera elementy bliskie warszawskim kibicom takie jak nawiązanie do
barw Klubu oraz logo Fundacji Akademia Piłkarska Legii Warszawa.
Współpraca z silną marką jaką jest Pepsi to
szansa na rozwój Akademii. Chcemy, aby liczba trenujących u nas chłopców stale
rosła. Zależy nam również na zapewnieniu naszym podopiecznym odpowiednich
warunków do rozwoju ich piłkarskich umiejętności. Dzięki akcji „Wspieraj
piłkarskie talenty” możemy przybliżyć realizację tych celów -
mówi XXX
Akcja
ma charakter regionalny. Puszkę można nabyć w sklepach na terenie Warszawy
i wybranych miast Mazowsza, a także w Oficjalnym Sklepie Legii Warszawa usytuowanym na
Pepsi Arenie. Łącznie w sprzedaży znajdzie się kilkaset tysięcy limitowanych
puszek
w sugerowanej cenie detalicznej 1,69 PLN. Planowane zakończenie akcji to maj
2012.
Chcieliśmy, aby mechanizm akcji był transparentny.
10% zysku ze sprzedaży limitowanej edycji puszek Pepsi przekażemy na rzecz Fundacji
Akademia Piłkarska Legii Warszawa.
Im więcej puszek kupią nasi konsumenci, tym większe będzie wsparcie dla
Akademii. Każdy może mieć osobisty wkład w rozwój młodych piłkarzy, którzy w
przyszłości mają szansę osiągnąć sukces w zawodowym futbolu - mówi Marek Kołtonik, Marketing
Manager, PepsiCo.
Akcji
„Wspieraj piłkarskie talenty” towarzyszy dedykowana strona internetowa www.pepsiakademia.pl.
Można na niej znaleźć dodatkowe informacje na temat inicjatywy oraz listę w
sklepów, w których dostępne są puszki z limitowanej edycji.
Współpraca z Fundacją Akademia Piłkarska Legii
Warszawa jest elementem wieloletniej strategii marki Pepsi, która zakłada
wspieranie piłki nożnej. U jej podstaw leży globalny projekt Pepsi Refresh czyli orzeźwienie świata.
Polega on na realizacji projektów ważnych z punktu widzenia lokalnych
społeczności. Marka Pepsi współpracuje z wieloma klubami piłkarskimi
oraz zawodnikami, zarówno w Polsce jak i na całym świecie. W 2011 roku firma
została sponsorem stadionu Pepsi Arena. Od stycznia br. roku Pepsi jest
oficjalnym partnerem Polish Soccer Skills - największego w tej części Europy
projektu indywidualnego szkolenia piłkarskiego dzieci i młodzieży.
O Fundacji Akademia Piłkarska Legii Warszawa
O firmie PepsiCo
PepsiCo oferuje największy na
świecie asortyment wartych miliardy dolarów marek artykułów żywnościowych i
napojów, w tym 22 różnych linii produktów, z których każdy generuje w ciągu
roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne
przedsiębiorstwa – Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay i Pepsi-Cola –
wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i
napojów, które niosą radość konsumentom na całym świecie. Przy średniorocznych
przychodach sięgających niemal 60 mld dolarów, wszystkich pracowników PepsiCo
łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju pod hasłem
„Performance with Purpose”.Starając się oferować szeroki wybór zdrowych, łatwo
dostępnych i przynoszących radość produktów, ograniczając swój wpływ na
środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań oraz
hołdując kulturze różnorodności i współdziałania w miejscu pracy, PepsiCo
zachowuje równowagę pomiędzy wysokimi zyskami a działalnością na rzecz
społeczności lokalnych na całym świecie. Więcej informacji nt. PepsiCo jest
dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej
stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Odwiedź PepsiCo na:
·
Twitter (@PepsiCo)
·
Facebook
·
PepsiCo Blogs
·
PepsiCo Press Releases
·
PepsiCo Multimedia
·
PepsiCo Videos
Dodatkowych informacji udziela:
United PR:
Janusz Wróblewski
Senior Account Manager
United PR
T: +48 22 845 24 50
e-mail: j.wroblewski@unitedpr.pl
pełna lista aktualności
|