PepsiCo wręczyło nagrodę Ring Of HonourMenadżerowie PepsiCo Polska, Michał Stańczyk i Krzysztof Ząbek, zostali uhonorowani nagrodą PepsiCo Ring of Honour dla najlepszych pracowników sprzedaży na całym świecie. Laureatów zaproszono do głównej siedziby PepsiCo w Nowym Jorku, gdzie wzięli udział w uroczystej ceremonii rozdania nagród.- W PepsiCo wierzymy, że nasi pracownicy to nasz największy atut,
dlatego jesteśmy dumni z tegorocznych laureatów. - powiedział Zein
Abdalla, Chief Executive Officer, PepsiCo Europe. Są to ludzie pełni
pasji, którzy świetnie rozumieją zmieniające się potrzeby konsumentów,
dzięki czemu obsługa klienta, w naszej firmie, stoi zawsze na najwyższym
poziomie. To dzięki ich pracy i zaangażowaniu PepsiCo oferuje produkty
najwyższej jakości - dodał Zein Abdalla. Michał Stańczyk, Krajowy
Kierownik ds. Handlu Zorganizowanego Frito-Lay Polska, pracuje dla
PepsiCo od 2005 r. Wielokrotnie awansując, w 2011 r. objął obecne
stanowisko. Kierownik ma na swoim koncie liczne sukcesy zawodowe, m.in.
osiągnięcie rekordowych wyników w handlu nowoczesnym. Zarządzając
kanałem sprzedaży dyskontowej wdrożył nowatorskie strategie współpracy,
które zostały uznane za najlepsze przez PepsiCo Europe. Krzysztof
Ząbek, Krajowy Kierownik Sprzedaży DTS Frito-Lay Polska, pracuje dla
PepsiCo od 1998 r., a od 2011 r. zajmuje obecne stanowisko. Jednym z
jego największych sukcesów jest odwrócenie negatywnych tendencji
rynkowych w kanale Presell i poprawienie zyskowności całego sektora,
które udało się osiągnąć dzięki indywidualnemu podejściu do członków
zespołu. Kierownik jest również autorem nowatorskich rozwiązań
logistycznych w systemie sprzedaży. Dzięki jego pomocy, obsługa klienta
jest zawsze na najwyższym poziomie. Polacy znaleźli się w bardzo
prestiżowym gronie laureatów Ring of Honour. Co roku wyróżnienie
otrzymuje zaledwie ćwierć procenta przedstawicieli światowych sił
sprzedażowych firmy. W tym roku, na całym świecie zostało nagrodzonych 226 pracowników z 50 krajów. Od
1999 roku nominacje do nagrody Ring of Honour bazują na wynikach
sprzedaży, jakości obsługi klienta oraz zdolnościach przywódczych w
duchu strategii Performance with Purpose. Jednym z głównych celów
PepsiCo jest rozwijanie talentów swoich pracowników, czego elementem
jest przyznawanie dorocznej nagrody Ring of Honor.
pełna lista aktualności
|