Maspex wprowadza Lubellę w nową kategorię. Na rynku debiutują fixyLubella, zdecydowany lider na rynku makaronów w Polsce oraz znany producent wyrobów zbożowych, wchodzi w nową kategorię. Są to dania z pomysłem, czyli Fixy Lubella w ośmiu wersjach.
Fixy Lubella to osiem pomysłów na dania
Fixy Lubelli to osiem pomysłów: Spaghetti
Bolognese, Spaghetti Napoli, Kokardki Carbonara, Pikantne Rurki, Świdry z
Kurczakiem i Pieczarkami, Gulasz z Kaszą, Lasagne, Canelloni z
Kurczakiem i Groszkiem. - Fixy to produkty, które w naturalny
sposób uzupełnią naszą ofertę makaronów - gdzie dajemy gotową propozycję
kulinarną. To kategoria, która w Polsce się rozwija i jest
perspektywiczna. Uważamy, że konsumenci coraz częściej będą poszukiwali
gotowych inspiracji na danie, dlatego producenci będą musieli oferować
coraz więcej gotowych rozwiązań, które zainspirują, a jednocześnie
zapewnią przygotowanie smacznego dania. Makarony w Polsce są konsumowane
w dużej mierze w tradycyjny sposób - głównie jako dodatek do zup,
aczkolwiek coraz bardziej wzrasta spożycie makaronów, jako bazy do
drugiego dania. Potencjał i świadomość marki liderskiej Lubella
jest najlepszą rekomendacją do budowania kulinarności m.in. w świecie
dań makaronowych. Nasze nowe produkty to pokazanie konsumentowi, w jaki
sposób można uzyskać proste, szybkie i smaczne danie poprzez połączenie
makaronu Lubella z Fixem od Lubelli - komentuje Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej, Maspex. Od 2010 roku w ofercie Lubelli znajdują się również sosy do makaronów w słoiczkach.
Obecnie
udział Lubelli w rynku makaronów w Polsce wynosi 27,1 proc. ilościowo i
30,1 proc. - wartościowo (źródło AC Nieslen, 2011 rok, rynek bez
private labels). Lubella jest również znana w takich krajach Europy jak:
Litwa, Łotwa, Ukraina, Wielka Brytania czy Irlandia.
(Źródło: www.portalspozywczy.pl).
pełna lista aktualności
|