Start globalnej kampanii marketingowej Coca-ColaCoca-Cola prezentuje elementy swojej globalnej, zintegrowanej kampanii marketingowej, związanej z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012. Obejmuje ona również imprezy, które odbędą się w Europie, aby uczcić 100 dni do rozpoczęcia rozgrywek w Polsce i na Ukrainie.Kampania została zatytułowana „Let's get CRAZY!". W polskiej wersji językowej nosi ona nazwę „Wpadnijmy w Piłkoszał!". Jej startowi towarzyszą imprezy odbywające się w 29 lutego. Elementy kampanii Coca-Cola będą realizowane przez następne 4 miesiące na ponad 70 rynkach na całym świecie.
W każdym z krajów biorących udział w UEFA EURO 2012, Coca-Cola korzysta z okazji, aby zachęcić fanów, konsumentów oraz pracowników firmy do uwalniania piłkarskich emocji. W Polsce, Niemczech, Czechach, we Włoszech i na Ukrainie, z okazji rozpoczęcia kampanii odbędą się imprezy, które jednocześnie podkreślą wyjątkowy moment, jakim jest 100 dni do rozpoczęcia turnieju.
pełna lista aktualności
|