Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Pepsi została oficjalnym Partnerem Fundacji Legii Warszawa
Marka Pepsi została oficjalnym Partnerem Fundacji Akademia Piłkarska Legii Warszawa. Pierwszym elementem współpracy jest inicjatywa „Wspieraj piłkarskie talenty", w ramach której do sklepów trafiła specjalna, limitowana edycja puszek Pepsi. 10 proc. zysków uzyskanych z ich sprzedaży zostanie przekazane na rzecz Fundacji.

Ideą akcji jest wsparcie utalentowanej piłkarsko młodzieży skupionej wokół Legii Warszawa. Na rynku pojawiły się już pierwsze puszki z limitowanej edycji. Ich projekt graficzny zawiera elementy bliskie warszawskim kibicom takie jak nawiązanie do barw Klubu oraz logo Fundacji Akademia Piłkarska Legii Warszawa.

Akcja ma charakter regionalny. Puszkę można nabyć w sklepach na terenie Warszawy i wybranych miast Mazowsza, a także w Oficjalnym Sklepie Legii Warszawa usytuowanym na Pepsi Arenie. Łącznie w sprzedaży znajdzie się kilkaset tysięcy limitowanych puszek
w sugerowanej cenie detalicznej 1,69 PLN. Planowane zakończenie akcji to maj 2012.

- Chcieliśmy, aby mechanizm akcji był transparentny. 10% zysku ze sprzedaży limitowanej edycji puszek Pepsi przekażemy na rzecz Fundacji Akademia Piłkarska Legii Warszawa.

Im więcej puszek kupią nasi konsumenci, tym większe będzie wsparcie dla Akademii. Każdy może mieć osobisty wkład w rozwój młodych piłkarzy, którzy w przyszłości mają szansę osiągnąć sukces w zawodowym futbolu - mówi Marek Kołtonik, Marketing Manager, PepsiCo.

Współpraca z Fundacją Akademia Piłkarska Legii Warszawa jest elementem wieloletniej strategii marki Pepsi, która zakłada wspieranie piłki nożnej. U jej podstaw leży globalny projekt Pepsi Refresh czyli orzeźwienie świata. Polega on na realizacji projektów ważnych z punktu widzenia lokalnych społeczności. Marka Pepsi współpracuje z wieloma klubami piłkarskimi oraz zawodnikami, zarówno w Polsce jak i na całym świecie. W 2011 roku firma została sponsorem stadionu Pepsi Arena. Od stycznia br. roku Pepsi jest oficjalnym partnerem Polish Soccer Skills - największego w tej części Europy projektu indywidualnego szkolenia piłkarskiego dzieci i młodzieży.

 

 

(Źródło: pr).

 

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij