Coca-Cola startuje z kampanią na Euro 2012W lutym startuje piłkarska loteria marek Coca-Cola i Powerade, w ramach której uczestnicy codziennie będą mogli wygrać bilety na mecze UEFA Euro 2012 oraz 10 milionów kolekcjonerskich puszek napoju Coca-Cola - podały wirtualnemedia.pl.Loteria będzie trwała od 1 lutego do 29 kwietnia 2012 roku. Każdego dnia do wygrania będzie jeden podwójny bilet na mecze Euro 2012, a w weekendy - cztery podwójne.
Akcja wspierana jest kampanią obejmującą reklamę telewizyjną i online, spotami radiowymi emitowanymi przez grupę RMF oraz materiałami wspierającymi sprzedaż w sklepach. Polską adaptację spotu przygotował McCann Ericsson. Kreacji materiałów POS dokonała agencja Concept Room. Zakup mediów nadzoruje dom mediowy Starcom. Działania w internecie prowadzi agencja K2. Za kampanię PR odpowiada agencja Edelman Polska.
(Źródło: WirtualneMedia.pl).
pełna lista aktualności
|