Coca-Cola i Powerade organizują piłkarską loterięFirma Coca-Cola, jako oficjalny sponsor Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012, przygotowała niespodziankę dla swoich konsumentów. Od początku lutego rozpocznie się największa piłkarska loteria marek Coca-Cola i Powerade, w ramach której uczestnicy codziennie będą mogli wygrać bilety na mecze UEFA EURO 2012 oraz 10 mln kolekcjonerskich puszek napoju Coca-Cola.Loteria będzie trwała od 1 lutego do 29 kwietnia 2012 roku. Każdego dnia do wygrania będzie jeden podwójny bilet na mecze EURO 2012, a w weekendy aż cztery podwójne.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden ze specjalnie oznaczonych, promocyjnych produktów Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta, Sprite lub Powerade i zajrzeć pod nakrętkę lub etykietę. Osoby, które znajdą tam 16-cyfrowy kod i wyślą go sms-em na wskazany numer, wezmą udział w losowaniu biletów na mecze UEFA EURO 2012.
Napoje z promocyjnymi nakrętkami i etykietami dostępne są w 27 tys. punktach sprzedaży na terenie całej Polski, od 1 stycznia 2012 roku do wyczerpania zapasów.
Akcja wspierana jest kampanią obejmującą reklamę telewizyjną i online, spotami radiowymi emitowanymi przez grupę RMF, oraz materiałami wspierającymi sprzedaż w sklepach. Polską adaptację spotu przygotował McCann Ericsson. Kreacji materiałów POS dokonała agencja Concept Room. Zakup mediów nadzoruje dom mediowy Starcom. Działania w Internecie prowadzi agencja K2. Za kampanię PR odpowiada agencja Edelman Polska.
(Źródło: pr )
pełna lista aktualności
|