Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Nestle rusza z kampanią reklamową deserów
16 stycznia 2011 r. ruszyła kampania telewizyjna promująca deser Winiary pomysł na… Panna Cotta z sosem truskawkowym. Firma będzie promować trzy linie deserów: Panna Cotta z sosem truskawkowym, Creme Caramel z sosem karmelowym oraz Tiramisu z sosem o smaku amaretto.

- Kampanię telewizyjną kierujemy do kobiet, które kochają przygotowywać pyszne słodkości i zwracają uwagę na to, by były one oryginalne i efektowne. To kobiety, które lubią nowości, zbierają ciekawe przepisy oraz chcą zachwycać i zaskakiwać swoich bliskich wspaniałymi deserami – mówi Anna Chwaścińska, Product Manager w Dziale Deserów i Produktów Zbożowych Nestle Polska.

W ramach kampanii w głównych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych pojawił się spot, w którym przyjaciółki zachwycają się wyśmienitym deserem przygotowywanym przez jedną z nich.

Strategia oraz kreacja kampanii została opracowana we współpracy z Agencją Publicis.

 

(Źródło: pr)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij