Nowa akcja Unilevera i TescoRobiąc codzienne zakupy często nie zdajemy sobie sprawy, iż dokonujemy wyborów, które mogą wpływać na środowisko naturalne i nasze zdrowie. Tymczasem wybierając odpowiednie produkty, możemy dołożyć swoją „cegiełkę" do ochrony środowiska i zadbać o zdrowie swojej rodziny.Wszystko po to, żeby żyć w sposób zrównoważony - w zgodzie z otoczeniem i z samym sobą. Ta idea, zdobywająca rzesze zwolenników na całym świecie, przyświeca obu partnerom akcji, która odbywa się pod hasłem „Lepsze jutro zaczyna się w domu".
Wspólna akcja Unilever i Tesco pozwoli konsumentom podczas robienia zakupów, dokonywać wyborów produktów dobrych dla nich i ich rodzin w obszarze zdrowia, ale również dla środowiska naturalnego. Ma też pokazać, że odpowiedzialne wybory nie muszą wiązać się z kosztami. Wręcz przeciwnie - firmy chcą promować produkty mogące być elementem zdrowej diety i tworzone z myślą o środowisku naturalnym specjalnymi cenami.
Dlatego w hipermarketach Tesco w dniach 12 - 18 stycznia na klientów czekać będą makiety domów, w których znajdą się produkty objęte akcją. Wśród produktów włączonych w akcję znajdą się: szampony i odżywki Dove, których opakowania są lżejsze, bo do ich produkcji użyto o 10% plastiku mniej niż w standardowych wariantach; margaryny Rama i Flora, które nie zawierają tłuszczów trans (tłuszczów które podwyższają poziom cholesterolu we krwi) czy biodegradowalne worki na śmieci Tesco Greener Living i torby ekologiczne Tesco wielokrotnego użytku. Te produkty są tworzone z myślą o zmniejszaniu wpływu na środowisko naturalne.
pełna lista aktualności
|