Nestle podniosło prognozy tegorocznej sprzedażyOkazało się, że przychody Nestle w ciągu minionych dziewięciu miesięcy wzrosły najszybciej od trzech lat. Przyczyniły się do tego wyższe ceny jej flagowego produktu - kawy rozpuszczalnej Nescafe, a także zwiększenie sprzedaży w Azji - czytamy w "Parkiecie".Nestle z powodzeniem przenosi na klientów rosnące koszty surowców, podnosząc ceny swoich tradycyjnych wyrobów, ale także wprowadzając na rynek wiele nowych produktów. Jednak również ten gigant branży spożywczej, stosunkowo najmniej podatnej na zawirowania na rynkach finansowych, a nawet na globalne spowolnienie, zaczyna odczuwać negatywny wpływ tych zjawisk na swoje interesy i od tego kwartału zarząd spółki zaprzestał prognozowania marży zysku. Uzasadniono to pogarszającymi się nastrojami konsumentów.
(Źródło: Parkiet).
pełna lista aktualności
|