Nestle wprowadza na rynek spersonalizowane czekoladkiKoncern Nestle wprowadza nową markę luksusowych czekoladek, dobranych tak, by spełniały indywidualne preferencje konsumentów. Będzie je można zamówić przez Internet - informuje onet.pl za agencją Reuters.Nestle podało, że konsumenci najpierw będą zamawiali pudełko pięciu "testowych" czekoladek o smaku mleka, karmelu, orzechów, owoców, kwiatów i wanilii, by określić ich preferencje, które będą zaznaczać w Internecie zgodnie z instrukcjami. Marka Nestle Maison Cailler wykorzysta następnie wyniki do dokonania wyboru, który pasuje do indywidualnego gustu z zestawu 12 różnych czekolad, które będą wysyłane bezpośrednio do konsumenta z fabryki w Broc.
Odbiorcy będą się mogli następnie podzielić swoją ulubioną „czekoladową osobowością" z przyjaciółmi poprzez swoje profile na Facebooku.
Jak informuje onet.pl za agencją Reuters Maison Cailler, który zostanie wprowadzony na początku 2012 roku w Szwajcarii i Lichtensteinie, planuje również uruchomienie „punktów profilowania" swoich czekoladek w kilku miejscach kraju, takich jak pięciogwiazdkowe hotele.
(Źródło: onet.pl za agencją Reuters).
pełna lista aktualności
|