Coca-Cola rozpoczyna sprzedaż piwa pod marką TumultCoca-Cola będzie sprzedawać bezalkoholowe piwo. Złocisty napój, pod marką Tumult, nie będzie posiadał konserwantów i sztucznych barwników, tylko naturalne dodatki, a do tego będzie miał obniżoną wartość energetyczną i dobroczynny wpływ na zdrowie - informuje Wirtualna Polska.Nowość serwowana jest na razie tylko w Paryżu w specjalnie wyselekcjonowanych miejscach, jak Hotel Lutetia. Kupić ją można zaledwie kilkudziesięciu supermarketach sieci Monop. Ma to podkreślać elitarny charakter Tumultu. Cena to 3,50 euro za czteropak.
Napój jest dostępny w dwóch wersjach smakowych. Słodowa ewidentnie adresowana jest do mężczyzn, owocowa - dla pań. Napój uzyskiwany jest w wyniku fermentacji, ale nie zawiera alkoholu. jak zapewnia producent, adresowany jest do ciekawych świata 30- i 40-latków- informuje Wirtualna Polska.
(Źródło: Wirtualna Polska).
pełna lista aktualności
|