Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Unilever wprowadzi na międzynarodowy rynek napój Cafe Zero
Agencja DLKW Lowe zajmie się wprowadzeniem na międzynarodowy rynek nowego produktu Unilevera - mrożonego napoju kawowego Cafe Zero. W przetargu dotyczącym obsługi tego budżetu brała również udział współpracująca z marketerem DDB.

W tym roku Unilever wprowadził Cafe Zero na rynek włoski. W 2012 r. marka ma zadebiutować w Wlk. Brytanii i innych krajach Europy Zachodniej. Grupą docelową napoju są młodzi mieszkańcy miast. Produkt jest sprzedawany w 200-ml opakowaniach, w trzech smakach: cappuccino, espresso i mocaccino. Cafe Zero ma stanowić konkurencję dla innych marek mrożonej kawy, w tym oferowanej przez Starbucks Frappuccino.

(Źródło: BrandRepublic/mediamixer).


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij