PepsiCo ogłasza konkurs dla nowych firm technologicznychRusza druga edycja konkursu „PepsiCo10". Celem programu jest odkrycie i wspieranie nowych firm technologicznych, których innowacyjne pomysły mogą okazać się przydatne w działalności biznesowej PepsiCo.Pierwsza edycja programu odbyła się w zeszłym roku w Stanach Zjednoczonych, natomiast w tym roku PepsiCo zaprosiło do udziału również firmy europejskie. Celem konkursu jest wybranie dziesięciu najbardziej obiecujących firm i danie im szansy współpracy z PepsiCo w Wielkiej Brytanii, przy jednoczesnym zapewnieniu wsparcia i pomocy specjalistów z danej branży. Zgłoszenia do programu przyjmowanie będą do 15 lipca 2011 r.
PepsiCo szuka firm mających gotowe, innowacyjne rozwiązania w pięciu kategoriach: marketing oparty na społecznościach interaktywnych, mobile marketing wykorzystujący telefon komórkowy, tablet i inne urządzenia mobilne, technologia, której przekaz projektowany jest dla konkretnego miejsca, multimedia, przekazy wizualne oraz gry, interaktywne platformy edukacyjne.
Wybrani finaliści rozpoczną pilotażowy program wdrażania swoich technologii we współpracy z markami PepsiCo. Zwycięzcy otrzymają nagrodę w wysokości 10.000 euro na dalszy rozwój swojego biznesu.
PepsiCo szuka nowych technologii i debiutujących na rynku firm, które spełniają kilka kryteriów: firma musi być na wczesnym etapie rozwoju, co oznacza, że istnieje na rynku krócej niż dwa lata, musi zajmować się rozwojem technologii lub aplikacji dla biznesu, a także musi oferować gotowe usługi.
(Źródło: www.portalspozywczy.pl/pr)
pełna lista aktualności
|