Fisiel w TV, prasie i Internecie – wystartowała kampania reklamowa Fisielowego kubka Delecta„Taki kisiel, to jest Fisiel!” – pod tym hasłem do końca marca br. potrwa kampania reklamowa kisieli bez gotowania dla dzieci Fisielowy kubek Delecta.
Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, prasie i Internecie. Komunikacja kampanii została podporządkowana specyfice dwóch grup odbiorców: dzieci (bezpośrednich użytkowników produktu) oraz ich mam.
Przekaz skierowany do dzieci koncentruje się na zabawie i bohaterze marki - króliku Fisielu. W telewizji zaplanowano sponsoring wieczorynek w TVP1, bajek w Polsacie, Cartoon Network i Puls. W Internecie przygotowano konkurs na stronie www.fisielowykonkurs.pl, wspierany kampanią spotową w Disney Channel i Disney XD.
Kampanię prasową, skierowaną do mam, zaplanowano w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej Tina, Przyjaciółka i Pani Domu.
Metryczka kampanii:
Klient: Rieber Foods Polska S.A.
www.delecta.pl
Produkt: Fisielowy kubek Delecta
Termin kampanii: 13/02/2011 – 31/03/2011.
Hasło: Taki kisiel, to jest Fisiel!
Media: TV, Internet, prasa
Kreacja TV: Red8 Communications Group
Kreacja prasa: PND Futura
Internet: At Media
pełna lista aktualności
|