Nowy krój na zimę – zupy instant WINIARY zmieniają opakowanieIm chłodniej za oknem, tym więcej widać przykładów nowego sezonu w designie. Modne zmiany tej zimy pojawiły się też na rynku kulinariów – coraz częściej zaskakuje on nowoczesną formą opakowań, które przyciągają uwagę na sklepowych półkach. Marka WINIARY, jak przystało na lidera kategorii, wprowadziła innowacyjne opakowania dla swoich zup wieloporcjowych instant. Oznacza to, że Barszcz czerwony i Rosół z kury nadchodzący karnawał przywitają już w nowym stylu.Projektanci nowych opakowań WINIARY postawili przede wszystkim na funkcjonalność. Tradycyjne słoiki, w których dotychczas sprzedawane były obie zupy, zamieniono na nowoczesne, plastikowe kontenerki. Są one wygodniejsze i łatwiejsze w użyciu, ale przede wszystkim lżejsze. Ucieszy to zwłaszcza te osoby, które często robią większe zakupy, np. w weekend uzupełniają zapasy na cały tydzień i przez to muszą dźwigać naprawdę ciężkie torby. Kolejną zaletą kontenerka jest jego poręczny, eliptyczny kształt, dzięki któremu łatwiej można dozować produkt łyżką. Wygodniej też trzyma się go w dłoni – pani domu nie musi już obawiać się wyślizgnięcia z ręki. Całą uwagę można poświęcić przyjemności gotowania.
Zmiana opakowania to reakcja na opinie konsumentów WINIARY. Dotychczasowe rozwiązanie – dość ciężki, szklany słoik – odbiegał od oczekiwań użytkowników. Zastrzeżenia budził również jego zbyt tradycyjny charakter, coraz mniej pasujący do nowoczesnej marki. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom postawiliśmy na lekki, plastikowy kontenerek. Nasze późniejsze badania wskazują, że był to strzał w dziesiątkę! Konsumenci bardzo pozytywnie ocenili nowe opakowania. Docenili atrakcyjny wygląd, poręczny kształt oraz łatwość otwarcia. – mówi Jakub Woźniak, Junior Culinary Category Manager Nestlé Polska.
Odmłodzone jest również opakowanie zbiorcze – folia „easy opening” ułatwia otwarcie, a nowy karton umożliwia lepszą ekspozycję produktu na półce. Zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych przez Nestlé, produkty w kontenerach powinny być ustawiane w pobliżu Barszczu Czerwonego Ekspresowego w saszetce, a ten zazwyczaj stoi na wyższych półkach. Warto dodać, że nowe kontenerki zawierają więcej porcji produktu (Barszcz czerwony zamiast 15 zawiera 17 porcji, a Rosół z kury aż 34), jednakże cena za porcję pozostała niezmieniona – dodaje Jakub Woźniak.
Marka WINIARY zadbała, aby odmłodzone produkty bardziej odpowiadały potrzebom estetycznym konsumentów, ale równocześnie zachowały najwyższy poziom jakości smaku. Użytkownicy dostają bowiem te same wyśmienite zupy, które od lat goszczą na stołach milionów Polaków. Barszcz czerwony i Rosół z kury to zupy pasujące na każdą okazję. Mogą stanowić samodzielny posiłek lub też ciekawą inspirację do kulinarnych eksperymentów. Barszcz czerwony marki WINIARY szczególnie polecamy z pierożkami, ziemniakami lub ze śmietaną. Warto też wypróbować go w postaci chłodnika czy barszczu ukraińskiego. Natomiast Rosół można podawać z kluseczkami, makaronem, ryżem i oczywiście z ziemniakami. Stanowi on także znakomitą bazę do innych potraw, np. zup-kremów, krupniku czy kapuśniaka.
Nowe opakowania WINIARY Barszczu czerwonego i Rosołu z kury trafiły na półki sklepowe w najważniejszym dla kategorii okresie sprzedażowym, czyli przedświątecznym. Będą wspierane intensywnymi działaniami promocyjnymi.
Informacje handlowe
Produkt na półce – listopad w sieciach, koniec grudnia w handlu tradycyjnym Sugerowana cena opakowania – 4,3 PLN Wymiary opakowania jednostkowego (w mm), wysokość x szerokość x długość – 75 x 48 x 90 Dane logistyczne – 10 szt./karton, 10 kart. wysyłkowych/warstwa, 10 warstw/paleta
Informacje marketingowe
RESUME działań promocyjnych (styczeń 2011) – print, materiały POS, promocje w handlu TV, agencja reklamowa – Legend Group TV, zakup mediów – Mediaedge POS, agencja przygotowująca materiały – Linea Recta
pełna lista aktualności
|