Czterdziesty pierwszy sklep TchiboTchibo otworzyło w październiku czterdziesty pierwszy sklep w Polsce. Sklep zlokalizowany jest w City Forum w Gdańsku – w centrum handlowym położonym w samym centrum miasta. Jest to trzeci sklep Tchibo w Gdańsku.Nowy sklep Tchibo w City Forum w Gdańsku został otworzony 27 października. Jego powierzchnia sprzedażowa wynosi ponad 90 m². Wejście do sklepu znajduje się od strony ulicy Podwale Grodzkie 8. Centrum handlowe City Forum w Gdańsku ulokowane jest w ścisłym centrum miasta, obok dworca kolejowego, w miejscu, w którym jest duże natężenie ruchu pieszego.
„Konsekwentnie, od pięciu lat, rozwijamy sieć sklepów Tchibo” – wyjaśnia Wojciech Kamiński, dyrektor ds. sklepów i e-sprzedaży w Tchibo Warszawa. „W tym roku otworzyliśmy cztery nowe placówki, ta w City Forum w Gdańsku jest piątym nowym sklepem. Dla naszych partnerów unikalny koncept sklepu, bazujący na sprawdzonej kombinacji kawiarni, sklepu z kawą i artykułami użytkowymi jest gwarancją lojalności klientów i zwiększenia ruchu w centrum handlowym”.
Sieć sklepów Tchibo liczy obecnie czterdzieści jeden placówek, ulokowanych w znacznej większości w centrach handlowych, a także przy głównych ulicach handlowych miast, takich jak Nowy Świat w Warszawie. Pozostałe sklepy Tchibo w Gdańsku znajdują się w Galerii Bałtyckiej, przy ulicy Grunwaldzkiej 141 oraz w CH Alfa, przy ulicy Kołobrzeskiej 41 C. Dopełnieniem tradycyjnego kanału dystrybucji Tchibo jest sklep internetowy tchibo.pl, który według badań znajduje się na 5 miejscu w kategorii samodzielnych sklepów internetowych w Polsce[1].
Informacje o sklepach Tchibo
Sklepy Tchibo stanowią unikalną kombinację baru kawowego, stoiska z kawą i zmieniających się co tydzień kolekcji atrakcyjnych artykułów użytkowych. Bar kawowy, serce lokalu, jest miejscem, gdzie klienci mogą się spotkać się z przyjaciółmi i odpocząć przy filiżance znakomitej kawy. W ofercie stoiska z kawą znajduje się wiele gatunków wysokiej jakości kaw, pochodzących z najlepszych plantacji.
W sklepie Tchibo co tydzień zmieniają się kolekcje produktów. W każdej z nich do kupienia jest około 30 artykułów, które do siebie pasują i uzupełniają się wzajemnie. Wszystkie zostały zaprojektowane i wyprodukowane specjalnie dla Tchibo, a ich jakość potwierdzona jest znakiem jakości TCM (Tchibo Certified Merchandise).
Sklepy Tchibo otrzymały trzykrotnie Godło Jakości Obsługi, nagrodę przyznaną przez społeczność konsumentów skupionych na portalu jakoscobslugi.pl.
Informacje o Tchibo
Tchibo produkuje najwyższej jakości kawę od ponad 60 lat. Firma rozpoczynała działalność w Niemczech, dystrybuując kawę drogą wysyłkową. Dzięki nieustannemu rozwojowi stała się jednym z największych detalistów i producentów kawy, zatrudniającym ponad 11 tys. pracowników w całej Europie i posiadającym 1200 własnych sklepów i ponad 45 tys. stoisk.
W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Reprezentuje unikalny model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów użytkowych, oferowanych w tygodniowym cyklu w sklepach, na stoiskach Tchibo oraz w sklepie internetowym www.tchibo.pl.
Tchibo jest liderem ilościowym na rynku kawy w Polsce i liderem segmentu kawy palonej[2]. Kawa Tchibo Family jest liderem na rynku kawy i marką najchętniej wybieraną przez konsumentów[3]. W 2010 r. firma Tchibo Warszawa otrzymała tytuł Firmy Wysokiej Reputacji.
Dodatkowe informacje:
Ewelina Wasilewska, Tchibo Warszawa, kierownik ds. komunikacji
tel.: 22 383 16 91, e-mail: ewelina.wasilewska@tchibo.pl
Daria Bukalska, Tchibo Warszawa, specjalista ds. komunikacji
tel.: 0 22 383 16 77, e-mail: daria.bukalska@tchibo.pl
[1] Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2010 r.
[2] Tchibo za Nielsen, kategoria kawy, sprzedaż ilościowa po submarkach, IV-V 2010.
[3] Tchibo za Nielsen, kategoria kawy, sprzedaż ilościowa po submarkach, IV-V 2010.
pełna lista aktualności
|