Prezes Coca-Coli odniósł się także do szybko zmniejszającej się liczby sklepów w tradycyjnym kanale dystrybucji. - Nasza firma zauważa spadki sprzedaży swoich napojów w kanale handlu tradycyjnego, bo zmniejsza się liczba takich placówek. Ten sezon oceniam jako udany, zwłaszcza gorący lipiec, gdy sprzedaż napojów wzrosła. Jednak w perspektywie kilkuletniej widać lekkie spadki sprzedaży - powiedział Dan Nistor.
Należy dodać, że polski oddział koncernu Coca-Cola zaangażował się w akcję, która ma na celu zatrzymanie spadkowego trendu liczby sklepów tradycyjnych. - Dzięki temu programowi firma chce pozyskać wiedzę odnośnie zachowań konsumentów w sklepach tradycyjnych: tego w jaki sposób robią zakupy, jak często, czego im brakuje. W ten sposób firma zamierza wyprzedzić konkurentów, którzy tej wiedzy nie będą mieli i zaproponować klientom tych sklepów ofertę skrojoną specjalnie na ich potrzeby - dodał Nistor.
(Źródło: www.portalspozywczy.pl)