Delecta Top Marką 2010 w rankingu „Press”Delecta uplasowała się na drugiej pozycji najczęściej opisywanych w mediach marek spożywczych w ubiegłym roku. To już trzeci rok obecności marki w czołowej piątce rankingu Top Marka, ogłaszanego przez magazyn „Press”.Delecta zajęła drugie miejsce, uzyskując łączny wynik tylko o 1 punkt niższy od marki Coca Cola. Na finalną pozycję w zestawieniu złożyły się punkty przyznane za liczbę, wydźwięk i zasięg publikacji medialnych. W pierwszej kategorii Delecta okazała się bezkonkurencyjna.
Status Top Marki 2010 to cenne wyróżnienie ze względu na znaczenie rankingu i jego obiektywny, niezależny charakter. Obecność trzeci rok z rzędu w pierwszej piątce utwierdza nas w przekonaniu, że działania PR podejmowane wspólnie z agencją Kolterman Media Communications, zaangażowanie w sponsoring, relacje z mediami i działania wizerunkowe przynoszą wymierne efekty – mówi Kamila Szlachetka, spec. ds. komunikacji Rieber Foods Polska S.A.
Tegoroczny wynik, lepszy o dwie pozycje w stosunku do roku ubiegłego, Delecta zawdzięcza publikacjom o nowych produktach w pismach kobiecych i kulinarnych oraz działalności sponsoringowej (od 2003 wspiera drużynę siatkówki męskiej Delecta Bydgoszcz). Aż 90% przekazu o marce spośród 3486 publikacji miało charakter neutralny i pozytywny.
Badanie Top Marka zostało przeprowadzone już po raz trzeci przez magazyn „Press” i zespół firmy „Press Service Monitoring Mediów”. Analizie poddano ponad 310 tys. materiałów opublikowanych od lipca 2009 do czerwca 2010 roku w tysiącu tytułów prasowych. Trzecia edycja badania przedstawia 55 brandów z 11 branż. Na podstawie uzyskanych danych ustalono, między innymi, ranking 5 najpopularniejszych w mediach marek spożywczych.
Źródło: Press 10/2010, dod. „Top Marka”
Kraków, dnia 7 października 2010
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt: Agnieszka Rudek, Kolterman Media Communications tel. +48 12 631 94 00, tel. kom. 0 510 081 203 e-mail: a.rudek@kmc-pr.pl
pełna lista aktualności
|