Nestle może skorzystać na podwyżkach cen surowcówConAgra, która niemal trzy procent sprzedaży generuje z produktów takich jak dania gotowe Zesty Smothered Meat Patty Banquet (sprzedawane za 1 dolara) będzie musiała podnieść ceny lub ograniczyć liczbę składników by utrzymać marże - uważa cytowany przez Onet.pl James Amoroso, konsultant z branży spożywczej. To stworzy okazję dla Nestle, które traciło udział w rynku.Nestle, producent Hot Pockets i Lean Cuisine, chce zwiększyć sprzedaż na rynku mrożonek.
- Skorzysta, jeżeli wyższe ceny składników sprawią, że nie da się utrzymać ceny jednego dolara - powiedział cytowany przez Onet.pl James Targett, analityk w Consumer Equity Research w Londynie. Jego zdaniem niższe ceny ConAgra ograniczały dotychczas możliwości Nestle zarabiania na takich produktach jak Stouffer's Corner Bistro i Chicken Alfredo Flatbread. Jak wynika z danych SymphonyIRI Group, firmy badawczej z Chicago dania Stouffer kosztują średnio 2,56 dolara.|
Christiane Brocky, dyrektor w ConAgra zapowiedziała, że z powodu wzrostu kosztów składników jej firma nie planuje jakichkolwiek zmian w jedno dolarowych daniach Banquet. Podstawowe składniki kosztowe Banquet to wołowina, kurczak i warzywa.
(Źródło:www.onet.pl)
pełna lista aktualności
|