PepsiCo zdecydowanie stawia na innowacje w obszarze zdrowia i funkcjonalnościPepsiCo oświadczyła właśnie, że oczekuje na korzyści ze znaczących inwestycji poczynionych w kategorii żywności i napojów prozdrowotnych na wszystkich rynkach gdzie jest obecna.Derek Yach, senior vice-president for globar health policy w PepsiCo zwrócił uwagę, że rządy wielu krajów podejmują konkretne działania i restrykcje przeciwko reklamowaniu „junk foods and beverages", czyli śmieciowej żywności i napojów i powiedział, że koncern PepsiCo określił własne cele żywieniowe, aby sprostać globalnym planom zmierzającym do zmniejszenia zjawiska otyłości u dzieci.
W tym celu firma podejmuje znaczące inwestycje, stawia na innowacje mając świadomość, że dzisiejszy marketing koncentruje się na zdrowym stylu życia i zdrowym jedzeniu. Jako przykład Derek Yach podał apel Pierwszej Damy USA, pani Michelle Obama, która zwróciła się do producentów żywności i napojów o zaprzestanie reklamy niezdrowych produktów ukierunkowanej na dzieci.
Yach podał też, że PepsiCo popiera działania rządu USA i w ramach swoich celów żywieniowych zamierza w swoich globalnych markach zwiększać udział calych ziaren, owoców, warzyw, orzechów i nasion, a także zredukować o 25% zawartość sodu.
(Źródło:www.portalspozywczy.pl)
pełna lista aktualności
|