Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Godło Jakość Obsługi 2009 dla sklepów Tchibo
Konsumenci, głosami na portalu www.jakoscobslugi.pl, przyznali sklepom Tchibo Godło Jakość Obsługi 2009. Tym samym sklepy Tchibo znalazły się, w gronie stu Najprzyjaźniejszych firm w Polsce. To drugie z rzędu wyróżnienie przyznane przez konsumentów w ramach programu „Jakość Obsługi”.

 Dwustutysięczna społeczność konsumentów zrzeszona na portalu www.jakoscobslugi.pl przyznała sklepom Tchibo Godło Jakość Obsługi 2009
w kategorii „Kawiarnie”. Sklepy Tchibo uzyskały jeden z najwyższych wskaźników jakości obsługi w Polsce na tle wszystkich branż oraz zdobyły najwyższe uznanie konsumentów w zakresie podnoszenia standardów. Jako laureat Godła Jakości Obsługi 2009 sklepy Tchibo znalazły się w elitarnym gronie stu najbardziej przyjaznych konsumentom firm, które charakteryzują się najwyższymi standardami jakości obsługi zarówno w swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika.

 

 

 


Liczy się opinia konsumentów


Program „Jakość Obsługi” stale monitoruje poziom jakości obsługi firm w Polsce. Konsumenci na portalu www.jakoscobslugi.pl, poprzez zgłaszanie swoich obserwacji, oceniają jakość obsługi podczas konkretnej wizyty lub zakupu produktu czy usługi. Oprócz opinii ogólnej, konsumenci oceniają firmę w kilku obszarach: organizacji i czasu obsługi, wyglądu miejsca obsługi, wiedzy i kompetencji personelu, zachowania i wyglądu personelu oraz oferty, ceny i asortymentu.
Na podstawienie opinii dwustutysięcznej społeczności konsumentów powstaje wskaźnik jakości obsługi w Polsce. Co roku przyznawane są Godła Jakość Obsługi oraz powstaje lista stu „Najprzyjaźniejszych firm w Polsce”. Dzięki takiej metodologii program „Jakość Obsługi” stale bada poziom jakości obsługi oczami klientów poszczególnych firm i instytucji.


Docenieni po raz drugi


W ubiegłym roku sklepy Tchibo również otrzymały Godło Jakość Obsługi 2008
w kategorii „Kawiarnie”.


Informacje o sklepach Tchibo


Sklepy Tchibo stanowią unikalną kombinację baru kawowego, stoiska z kawą i zmieniających się co tydzień kolekcji atrakcyjnych artykułów użytkowych. Bar kawowy, serce lokalu, jest miejscem, gdzie klienci mogą się spotkać się z przyjaciółmi i odpocząć przy filiżance znakomitej kawy. W ofercie stoiska z kawą znajduje się wiele gatunków wysokiej jakości kaw, pochodzących z najlepszych plantacji.


W sklepie Tchibo co tydzień zmieniają się kolekcje produktów. W każdej z nich do kupienia jest około 30 artykułów, które do siebie pasują i uzupe­łniają się wzajemnie. Wszystkie zostały zaprojektowane i wyprodukowane specjalnie dla Tchibo, a ich jakość potwierdzona jest znakiem jakości TCM (Tchibo Certified Merchandise, www.tcm-quality.pl).


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Dodaj komentarz

Komentarze

Twój podpis:
Twój komentarz:
Wpisz kod z obrazka:
 

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij