W dniu 29 czerwca 2007 r. Stowarzyszenie „Polska Federacja Producentów Żywności” zorganizowało jednodniowe seminarium skierowane do agencji reklamowych nt. praktycznych aspektów stosowania w reklamie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych w świetle wymagań prawnych zawartych w nowym Rozporządzeniu UE nr 1924/2006
Celem seminarium było przedstawienie zasad stosowania oświadczeń w komunikatach reklamowych, w tym:
-
klasyfikacja oświadczeń,
-
zasady umieszczania oświadczeń w prezentacji wyrobów i w reklamie,
-
praktyczne stosowanie okresów przejściowych określonych w rozporządzeniu.
W czasie seminarium zostały omówione przykłady oświadczeń wraz z analizą skutków wynikających z zapisów Rozporządzenia 1924/2006 i przepisów związanych.
Uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań i prowadzienia dyskusji dotyczących omawianych zagadnień w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości.
Prelegentem warszatatów był ekspert z zakresu omawianej tematyki – dr. n. med. Janusz Ciok z Instytutu Żywności i Żywienia.
|