Lorenz Snack-World rozpoczyna współpracę z firmą Unilever, światowym gigantem branży FMCGDoświadczenie i wysoka pozycja na polskim rynku, lidera rynku słonych przekąsek firmy Lorenz Snack-World zostały docenione przez potentata branży FMCG na świecie, firmę Unilever. Niemiecki oddział koncernu powierzył firmie Lorenz budowanie w Polsce marki popularnych w Zachodniej Europie mięsnych przekąsek BiFi. Dla Lorenz Snack-World to duże wyróżnienie oraz możliwość poszerzenia działalności o nową i innowacyjną na polskim rynku kategorię przekąsek. Sprzedaż ruszy na początku 2010 roku.
„Unilever to światowy gigant na rynku FMCG, który bardzo uważnie dobiera sobie partnerów biznesowych. Nawiązanie z nim współpracy to dla nas ogromne wyróżnienie i dowód na to, że jesteśmy postrzegani, jako godny zaufania i rzetelny partner w interesach” – powiedział Jean Noel Reynaud, prezes Zarządu Lorenz Snack – World.
W ramach podpisanej bezterminowo umowy, Lorenz Snack - World zajmie się dystrybucją i promocją produktów marki BiFi na terenie Polski. Dla Lorenz współpraca ma charakter nie tylko prestiżowy. Oferta mięsnych przekąsek BiFi wpisuje się w strategię firmy dotyczącej rozszerzania oferty kategorii słonych przekąsek w tym przypadku na przekąski mięsne. Według prognoz Lorenz Snack – World sprzedaż BiFi przyniesie firmie dodatkowy obrót w wysokości 5 mln sztuk, bez uszczerbku dla obecnej oferty i wzmocni pozycję przedsiębiorstwa, jako innowatora kategorii.
Inicjatywa nawiązania współpracy handlowej wyszła ze strony Unilever Niemcy. Potentat rynku FMCG poszukiwał w Polsce wiarygodnego partnera biznesowego w branży słonych przekąsek, który posiada szerokie doświadczenie w budowaniu marek i dystrybucji tej kategorii. Jego wybór padł na Lorenz Snack-World, który jest jednym z głównych graczy na polskim rynku, który posiada w swoim portfolio takie marki jak Crunchips, NicNac’s, Chio, Naturals, Peppies, Curly, Chipsletten czy Lajkonik.
W ciągu 35 lat obecności na rynku, kiełbaski BiFi stały się jedną z ulubionych przekąsek Niemców. Obecnie marka posiada aż 94 % rynku w kluczowych punktach sprzedaży – czyli na stacjach benzynowych oraz 34 % rynku w tradycyjnym handlu detalicznym. Produkty spod znaku BiFi adresowane są głównie do mężczyzn w wieku 20 – 40 lat i pozycjonowane w segmencie suchych przekąsek, w którym rywalizują zarówno ze słonymi przekąskami jak i słodkimi (np. batonikami i czekoladkami).
Sprzedaż BiFi na polskim rynku zostanie uruchomiona na początku 2010 roku. Komunikacja marki będzie prowadzona w kanale ATL oraz przez materiały POS i akcje promocyjne w miejscach sprzedaży.
pełna lista aktualności
|