Kawa Tchibo "Towarem Roku 2009"Kawa Tchibo została uznana przez detalistów „Towarem Roku 2009” w kategorii „Kawa” w 13. edycji ogólnopolskiego badania organizowanego przez dwutygodnik „Detal Dzisiaj”.
W konkursie „Towar Roku 2009” organizowanym przez dwutygodnik „Detal Dzisiaj” zostały nagrodzone marki i produkty, które w opinii detalistów uznane zostały za najbardziej dochodowe w minionym roku.
Podczas badania detaliści wskazywali te produkty, które w ich opinii należą do kategorii tzw. must be products, czyli takich towarów, które każdy sklep powinien mieć w swojej ofercie. Badanie, które wyłoniło zwycięzców, zostało wykonane metodą wywiadu telefonicznego CATI, na próbie 500 detalistów, która odzwierciedla strukturę handlu detalicznego w Polsce. Wywiady zostały przeprowadzone w grudniu 2009, przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC. „Bardzo cieszy nas przyznana nagroda. W przeprowadzonym przez Detal Dzisiaj badaniu detaliści wypowiedzieli się, jakie produkty są ich zdaniem niezbędne w asortymencie każdego sklepu. Jesteśmy dumni, że tak właśnie postrzegają kawy Tchibo” – powiedziała Anna Tutak-Kordyl, Dyrektor Marketingu Tchibo Warszawa.
źródło: Tchibo
pełna lista aktualności
|